אמ;לק: אסם מציגה את התינוקת החדשה של במבה. צילום: אסם

אמ;לק: אסם מציגה את התינוקת החדשה של במבה

גם בסוף השבוע הזה אנחנו פה עם הפינה השבועית שמסכמת במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו מעודכנים. הפעם: ההרכב רד הוט צ'ילי פפרס מגיעים להופיע בארץ, עדן אלנה נבחרה כנציגתנו הבאה באירוויזיון והקמת בית חולים במרכז הארץ המיועד לחולי קורונה

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים? בדיוק בשביל זה הבאנו לכם גם השבוע את העדכונים שאסור לכם להחמיץ!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יום ראשון, ה-2 בפברואר:

זה סופי:

הלהקה "רד הוט צ'ילי פפרס" תגיע להופיע בארץ ב-10 ליוני בגני יהושע בתל אביב. במסגרת פסטיבל המוזיקה "פאנק יארד", ההרכב, אשר יהיה במלואו כולל הגיטריסט פורשיאנטה שעשור חלף מאז פרישתו יהיו המופע המרכזי.

אירוויזיון 2020:

השיר שאוקראינה כנראה תתמודד איתו על במת האירוויזיון בהולנד יהיה על טבעונות! ג'רי הייל כתבה אותו במטרה "להראות שיש המון סטריאוטיפים לגבי המנטליות שלנו, שרבים מהם אינם נכונים." אוקראינה טרם בחרה נציג, אך ייתכן מאוד שהייל תנצח בקדם.

יום שני, ה-3 בפברואר:

"אם אפשר לנהוג ולהינשא בגיל 17, אז למה אי אפשר לרוץ לכנסת?"

תלמידי תיכון נחושים מבתי ספר שונים הקימו את מפלגת "דור העתיד" ועתרו לבג"ץ נגד שר המשפטים ורשם המפלגות בדרישה לתקן את החקיקה בנושא ולאפשר להם להתמודד בבחירות הקרובות.

מפלגת דור העתיד בני נוער
מפלגת דור העתיד בני נוער © צילום: באדיבות מפלגת דור העתיד

סניף KFC נפתח בארץ!

מדובר בפעם הרביעית שהרשת מנסה את מזלה בישראל, עד כה הניסיונות לכבוש את הישראלים נכשלו כשניסו לסגנן את הטעם המפורסם בצורה כשרה. הפעם הסניף בנצרת החליט ללכת לפי המסורת ויצרו תפריט לא כשר מהמתכון המקורי.

יום שלישי, 4 בפברואר:

זכות לעולם:

75 שנה להולדתו של אגדת המוזיקה בוב מארלי. ב-36 שנותיו הספיק המוזיקאי להיות אחד הכוכבים המשפיעים בעולם ופעל למען מטרות חברתיות ופוליטיות. מילותיו האחרונות של מארלי היו "כסף לא יכול לקנות חיים". מארלי חלה במלנומה ב-1977 והלך לעולמו במאי 1981. אחרי לוויתו הופצו מספר תיאוריות קונספירציה לגבי נסיבות המוות. השכיחה מביניהן הייתה שמארלי נרצח על ידי סוכני הסי-איי-איי בשל מעורבותו בפוליטיקה הג'מייקנית.

© צילום מסך מיוטיוב

נציגת ישראל בהולנד:

נבחרה נציגתנו הבאה באירוויזיון בהולנד במאי הקרוב, הלא היא עדן אלנה שהתמודדה בכוכב הבא. אלנה היא הזמרת הראשונה שזכתה פעמיים בתוכניות ריאליטי מוזיקליות, לאחר שזכתה באקס פאקטור לפני כשנתיים. אלנה גרפה 260 נקודות, משאירה את שאר המתמודדים מאחור עם ניקוד נמוך יותר בכ-80 נקודות. "הפכתי מילדה עם חלום לזמרת עם ניסיון".

עדן אלנה
עדן אלנה © רונן אקרמן, קשת 12

יום רביעי 5 בפרבואר:

"כאן חינוכית" מחזירה את הקלאסיקה למסך:

פרפר נחמד חוזרת אחרי שסיימה את שידוריה לפני 16 שנים עם פרקים חדשים. "צילמנו את 'פרפר נחמד' במשך כמעט 25 שנים, הטכנולוגיה של אז והיום זה כמו שמיים וארץ, היום אפשר לעשות דברים הרבה יותר טובים." אומר דודו זר על חזרת התוכנית.

פרפר נחמד
פרפר נחמד © צילום מסך מיוטיוב

מרמים את החולים:

בית החולים רמב"ם שבחיפה טיפל בחולי סרטן במשך שנתיים בעזרת תרופות ישנות פגות תוקף, לעיתים אף זייף את התאריכים. רמב"ם בתגובה אינם מכחישים, "יש אמת בטענות". על פי עדויות עובדים במקום, מלאי התרופות נוהל באי סדר, תרופות הורכבו לא לפי הנהלים ותרופות פגות תוקף אשר נועדו להשמדה נעלמו.

 

© צילום: Fotolia

יום חמישי 6 בפברואר:

במיוחד לחולי קורנה:

בית חולים גריאטרי בראשון לציון עתיד להפוך למקלט טיפול בחולים ונשאי נגיף ה"קורונה". בית החולים פועל לסיוע באוכלוסיית הקשישים שזקוקים לטיפול, חלקם אף סיעודיים. רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון בתגובה: "משרד הבריאות בוחר להעביר את המטופלים ומשפחותיהם טלטלה נוספת ואף לסכן את חייהם. מדובר בהחלטה אבסורדית וחסרת רגישות, הנחיתי את המחלקה המשפטית להיערך להגשת צו מניעה במיידי".

טורקיה בצעד מטריד:

בימים אלו מתדיינים בטורקיה על הצעת חוק מטרידה, האפשרות להעניק לאנס חנינה במידה וינשא לקורבן שלו. ההצעה נידונה לראשונה לפני כשבועיים ועוררה זעם רב בקרב ארגוני נשים וזכויות אדם. 430 נשים נרצחו בטורקיה בשנת 2019 והסטטיסטיקה מראה כי בין 20%-30% מנשות המדינה נישאות לפני הגיל 18. המטרה של החוק – לעודד את התא המשפחתי ומוסד הנישואים.

© צילום: adobe stock

יום שישי 7 בפברואר:

במהדורה מוגבלת:

לאחר 27 שנה - תינוק הבמבה שודרג בשיער וחולצה, הפרזנטורית החדשה של במבה היא תינוקת! המהדורה יצאה כמחווה ליום האישה הקרוב. ״אם אנשים יאהבו אותה, נשקול להשאיר אותה״, אסם מגיבים.

שאפו:

כבוד! 100 מיליון דולר נתרמו על ידי ביל גייטס על מנת לסייע במאבק כנגד וירוס הקורונה. 

ביל גייטס
ביל גייטס © Jack Taylor/gettyimages_IL
 

 

תגובות