אמ;לק: הישראלים משתחררים מ"ספינת הקורונה" ומתחם "לשבור את הקרח" חדש בדיסנילנד. באדיבות פורום פילם

אמ;לק: הישראלים משתחררים מ"ספינת הקורונה" ומתחם "לשבור את הקרח" חדש בדיסנילנד

סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר, כדי שגם השבוע תישארו הכי מעודכנים שיש!

הייתם עסוקים ולא הספקתם להתעדכן במה שקרה השבוע? יכול להיות שפספסתם את האירועים השונים שהתרחשו בארץ ובעולם השבוע? סיכום החדשות השבועי של פרוגי יעשה לכם סדר בבלאגן וישאיר אתכם הכי מעודכנים שיש!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ראשון 16.2

שלושה ישראלים מ"ספינת הקורונה" נדבקו בנגיף:

3 מתוך 15 הישראלים הנמצאים ב "דיימונד פרינסס" ספינת התענוגות שהאנשים שעליה נמצאים בהסגר מפאת הקורונה מזה זמן רב, מצבם של שלושת החולים הוא קל והם הועברו לבית החולים ביפן, משרד החוץ הישראלי מנסה להעביר את הישראלים הנותרים שלא נדבקו בנגיף לבידוד בארץ.

האזרחים האמריקאים מפונים מספינת הקורונה:

על ספינת התענוגות "דיימונד פרינסס" היו אנשים רבים ממדינות שונות ומדינות אלו קיימו מגעים רבים לשחרור אזרחיהם הנמצאים בספינה אשר לא נגועים במחלה אחת המדינות הללו היא ארצות הברית אשר ביום ראשון פינתה את אזרחיה, אחת הישראליות צילמה סרטון בו רואים את האמריקאים מפונים והתלוננה שנראה שארצות הברית דואגת לאזרחיה בניגוד למדינת ישראל

שני 17. 2

ראש עיריית טבריה הודח מתפקידו:

ראש עיריית טבריה רון קובי הודח מתפקידו לאחר שלא הצליח להגיע לאישור התקציב לעירייה במועד הדרוש, לפי החוק במקרה כזה על ראשות העירייה להתפזר, קובי אמנם הגיש עתירה כנגד הדחתו אך עתירתו נדחה והוא הודח סופית מתפקידו כראש עיר.

האפליקציה החדשה של צה"ל:

צה"ל השיקו יישומון חדש בשם "קיטבג" אשר נועד לחיילים ומלש"בים ומטרתו לחסוך בניירת ובתהליכים בירוקרטיים ארוכים, דרך היישומון ניתן להגיש מסמכים ובקשות מיוחדות למשקית ת"ש בנוסף ניתן לצפות בזכויות המיוחדות המגיעות לך.

 

© דובר צהל

שלישי 18.2

תאריך המשפט של ראש הממשלה התפרסם

תאריך המשפט של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעוון שוחד מרמה והפרת אמונים יערך ב17 למרץ בשעה 15:00 שבועיים לאחר הבחירות נתניהו יבוא עם הנאשמים האחרים, בני הזוג אלוביץ' ונוני מוזס ושם יוקרא כתב האישום שלהם, בשלב זה של תחילת המשפט רק מוקרא כתב האישום כדי שלנאשמים יהיה ברור במה הם מואשמים והם יוכלו להודות או לסתור את כתב האישום.

© גיל יוחנן

מתחם "לשבור את הקרח" הולך להיפתח ב"דיסנילנד פריז"

מי מכם שאוהב סרט זה בוודאי יתרגש מחדשות אלו, דיסנילנד פריז מתכננים לבנות מתחם שלם שיוקדש אך ורק לסרטי "לשבור את הקרח" במתחם צפוי להיות אגם מלאכותי ואת הארמון של אנה ואלזה בנוסף, דמויות מתוך הסרט יסתובבו במתחם והמבקרים יוכלו להצטלם איתן, מתחם זה אמור להיפתח בעוד 3 שנים ומלבדו צפויים להיפתח גם מיתחמים של "הנוקמים", "מלחמת הכוכבים" ואטרקציה שמוקדשת ל"ספיידרמן".

© צילום: באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

רביעי 19.2

תאונת דרכים בכביש 40

הרוג ו10 פצועים בתאונת דרכים בכביש 40 ההרוג היה נהג הסעות בשנות ה50 לחייו ובין 10 הפצועים היתה אישה אחת במצב קשה בשנות ה40 לחייה ועוד ארבעה במצב בינוני וחמישה במצב קל.

כפר סבא היא העיר בה התושבים הכי מרוצים מעירם

סקר של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בדק מי העיר שתושביה הם המרוצים ביותר ממצב עירם ובמקום הראשון היתה כפר סבא  עם 95.5% למקום השני הגיע תל אביב עם 91.2% ולאחריהם ראשון לציון (89.4%) בית שמש (88.3%) רמת גן (88.3%) ונתניה (87.2%).

חמישי 20.2

סכר דגניה עוד מעט נפתח

בשל ריבוי הגשמים בשנה האחרונה הכנרת כמעט ועולה על גדותיה ונדרשים לה רק עוד 1.04 מטרים עד למילויה, מה שכנראה יגרום לפתיחת סכר דגניה בעוד זמן קצר דבר שלא קרה מזה שנים רבות.

הישראלים השתחררו מספינת הקורונה

הישראלים הבריאים מספינת הקורונה שוחררו מהספינה ועלו על מטוס לארץ, מדובר ב11 נוסעים מאחר וישראלי רביעי הספיק להידבק בנגיף מאז יום ראשון, גם לאחר הנחיתה תוכנן שהנוסעים לא יבואו במגע עם אף אחד ויובאו ישר לבית החולים "תל השומר" להמשך הבידוד, כל זאת רק לשם זהירות מכיוון שעדיין לא אובחנו אצלם סימני המחלה.

שישי 21.2

וירוס הקורונה הגיע לישראל:

אחת מבין 11 הישראלים שהגיעו לארץ מהספינה זוהתה כחולה בקורונה בהגיעה לארץ, ברגעים אלה היא שוהה בבידוד בתל השומר, יש לציין כי ההדבקה לא התרחשה בארץ אלא היא נדבקה במחלה כשהיתה על הספינה, נוסף על כך 10 הישראלים האחרים אובחנו בארץ כבריאים.

שבת 22.2

סוכל ניסיון פיגוע בעיר העתיקה בירושלים:
 
בסביבות השעה 11:00 ניסה מחבל לדקור לוחמי מג"ב באסור שער האריות בירושלים, הלוחמים ירו לעברו והניסיון סוכל אך עוברת אורח נפצעה קלות ברגלה מרסיסי הכדור ופונתה במצב יציב לבית החולים.
© shutterstock
 
9 צליינים חולי קורונה היו בישראל
 
בין ה9-15 בפברואר ביקרו בארץ כ9 צליינים מדרום קוריאה, לאחר שחזרו למדינתם התברר שהיו חולים, הצליינים ביקרו במגוון מקומות בארץ, 30 תלמידי בית ספר בבאר שבע שבאו איתם במגע הוכנסו לבידוד וכל גם 4 עובדים של רשות הטבע והגנים ו-2 עובדי משק במלון בים המלח שהיו במגע עם התיירים.

 

תגובות