אמ;לק: ח"כ שהסתבכה והצעד הדרמטי של סניף "ג'יימס ריצ'רדסון". AdobeStock

אמ;לק: ח"כ שהסתבכה והצעד הדרמטי של סניף "ג'יימס ריצ'רדסון"

סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר כדי שגם השבוע תישארו הכי מעודכנים שיש! ו

הייתם עסוקים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בארץ ובעולם השבוע? אל דאגה! בדיוק בשביל זה אחנו כאן, סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר גם השבוע כדי שתשארו הכי מעודכנים שיש, גם בשבועות עמוסים כמו אלו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

יום ראשון, 12.7.2020

כוכב הילדים שהסתבך והתנצל

סרטון גזעני ושנוי במחלוקת פורסם ובו מראה אדם מציע לילדיו להאכיל בדואי מאוחר יותר התברר שהאדם הנ"ל היה כוכב הילדים רוי בוי, כמובן שסרטון זה גרר תגובות נזעמות ברשת על כך שהוא גזעני מאוחר יותר פרסם רוי בוי סרטון התנצלות ועוד כמה התנצלויות ברשתות החברתיות השונות. בעקבות כך מאוחר יותר השבוע דווח כי צילומי הסדרה שלו המשודרת בערוץ ג'וניור - יוקפאו.

דיסנילנד פותח את שעריו
דיסנילנד פריז ודיסנילנד אורלנדו נפתחו על רקע מגיפת הקורונה, כמובן שהמבקרים נדרשים לעטות מסיכות ולשמור על מרחק זה מזה במהלך כל הביקור ועמדות לחיטוי ידיים הוצבו בפארק אך למרות אמצאי הזהירות הנ"ל אנשים רבים ברחבי הרשת אשר רצו להשתעשע ערכו את הסרטון בו מזמינה דיסני את התיירים לבקר בדיסנילנד אורלנדו לסרטון כמו מסרט אימה המתריע בתיירים לא לבוא לשם.

© צילום: GettyImages

יום שני, 13.7.2020

משטרת ישראל במחווה מיוחדת

בשבוע שעבר פורסם סרטון של בתיה, ילדה דתייה בת 13, אשר מעוקבת על ידיי שוטרים בגלל שהורידה את המסכה בשביל לשתות ברד. הסרטון עורר סערה רבה בתקשורת כנגד משטרת ישראל. כאות סליחה, משטרת ישראל הזמינו את בתיה ואת משפחה אל תחנת המשטרה בשכונת רוממה לבקש סליחה ולעורר לבתיה "חוויה מתקנת" לאירוע המצער. בתיה ומשפחה סלחו לשוטרים ואף גם התארחו בתחנת המשטרה.

ועדת הקורונה אישרה: פתיחה מחדש של חדרי הכושר והבריכות הציבוריות

ועדת הקורונה אישרה את פתיחתם של חדרי הכושר ובריכות השחייה, למרות ההתנגדות של ראש הממשלה ושל ראש משרד הבריאות, הנושא אושר. אף גם, הנושא עלה פעמיים בוועדת הממשלה ואושר עם הגבלות חדשות שיצאו בשבוע הבא לגבי מספר האנשים המותר במקום.    

© צילום: fotolia

יום שלישי, 14.7.2020

הממשלה מחלקת מענקים לאזרחים

בעקבות משבר הקורונה, הממשלה החליטה שכל אזרח מגיל 18 ומעלה יקבל 750 שקלים וגובה המענק למשפחות ייקבע לפי מספר הילדים. משפחה עם ילד אחד תקבל 2,000 שקלים, עם שני ילדים 2,500 ועם שלושה ילדים 3,000 שקלים. התוכנית נועדה כדי להקל על האזרחים בעקבות המשבר הכללי הגדול שנוצר

יום רביעי, 15.7.2020

יאיר נתניהו מצטרף לתקשורת
יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה הידוע בציוציו השנויים במחלוקת בטוויטר מצטרף לתקשורת עכשיו באופן רשמי הוא הולך להגיש תוכניתם חדשות שבועית ברדיו "גלי ישראל" יחד עם העיתונאית יערה זרד.

© מוטי קמחי

גלנט מודיע איך תיראה החזרה ללימודים
שר החינוך יואב גלנט הודיע כי החזרה ללימודים בשנה הבאה תהיה בקפסולות של 18 תלמידים בכיתה ושתלמידי החטיבות והתיכונים ילמדו גם מהבית, בנוסף הוא אמר כי מבין המובטלים ילקחו עובדים נוספים שיעזרו בקרב הזכות הנמוכות ושתהיה הפרדה בין השכבות השונות וגם בגנים כנראה תהיה הפרדה מסוימת כל זאת כמובן בנוסף לשמירה על הנחיות כגון לשים מסיכה וג'ל לחיטוי ידיים.

יום חמישי, 16.7.2020

ג'יימס ריצ'רדסון נאלצת להשמיד את סחורתה
סניף ג'יימס ריצ'רדסון שבנתב"ג נאלץ להשמיד כמות עצומה של סחורה בין השאר חפיסות שוקולד שפג תוקפן מכיוון שלא הצליחו למוכרם בשל מגיפת הקורונה וקיים החשש שגורלן של הבשמים ומוצרי הטיפוח שלהם יהיה דומה, הרשת רצתה לתרום את אותם מוצרים אך בגללי כללי הביורוקרטיה של הארץ לפיהן על הרשת לשלם מס על סחורה הנכנסת לארץ אפילו בשביל תרומה הרשת נאלצה להשמיד את המוצרים.

יצומצמו הבדיקות לאנשים ללא תסמינים
כדי לייעל את מערך בדיקות הקורונה הוחלט שאנשים שלא הראו תסמינים לא יעברו בדיקת קורונה אפילו אם נחשפו לחולה מאומת כך לפי ההנחיות החדשות כל זאת אלא אם כן שהו בבית עם חולה מאומת או באו במגע אם אוכלוסיה בסיכון.

© AdobeStock

יום שישי, 17.7.2020

כבוד!

לפי הפרסום ב"ידיעות אחרונות", א' גאון סייבר עולמי - ישראלי,  גבר בשנות ה-40 לחייו מהמוסד, נשוי ואב לילדים, התבשר כי בקרוב יוכל לצרף לרשימת הישגיו יוצאי הדופן גם את אחד מאותות הכבוד הנחשבים בארץ ? פרס ביטחון ישראל לשנת 2020. באופן לא שגרתי ויוצא דופן, זה לא הפרס היחיד שגורף המוסד השנה. מבין ארבעת הזוכים בפרס ביטחון ישראל ? שניים שייכים לצוות המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים. הפרס הראשון התקבל על פרויקט בשיתוף חברת רפאל, חיל האוויר ויחידת האיסוף באגף המודיעין, במהלכו בוצעו פריצות דרך טכנולוגיות והופגנו חזון יוצא דופן, יצירתיות ונחישות. כל הכבוד!

© AdobeStock

יום שבת, 18.7.2020

ראש הממשלה פועל להדחת ראש קבינט הקורונה

 

לאחר שח"כ יפעת שאשא - ביטון טענה שאין מספיק נתונים לסגר, דווח כי בכיר בליכוד טוען שראש הממשלה, בנימין נתניהו יפעל להדחתה מהתפקיד. שאשא ביטון אמרה בתגובה לאיום: "אני חברה בקואליציה ומכבדת את החלטות הממשלה. חלק מרכזי מעבודת הכנסת הוא לבקר את עבודת הממשלה ואם יש טעויות - צריך לתקן".

 

תגובות