למרות הקורונה: כך תנצלו את החופש הגדול בכיף. AdobeStock

למרות הקורונה: כך תנצלו את החופש הגדול בכיף

אומנם הקורונה עוד כאן ולמרות שהגיע החופש הגדול - הנגיף לא יצא לנוח. אז למרות ההגבלות והאיסורים שמונעים מאיתנו לבלות כמו שהיינו רגילים בעבר, מצאנו כמה דברים שתוכלו לעשות כדי להעביר את הזמן בכיף

החופש הגדול כבר כאן וגם הקורונה. ההנחיות החדשות אוסרות עלינו לבלות ולנצל את הקיץ שלנו כפי שהיינו רגילים בעבר, אבל זו ממש לא סיבה להתבאס! ריכזנו עבורכם כמה רעיונות לדברים שתוכלו לעשות כדי לבלות ולהעביר את הזמן בחופש הגדול, למרות הקורונה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

תלמדו שפה חדשה

תמיד חלמתם ללמוד שפה חדשה? זו ההזדמנות שלכם להגשים את החלום! היום אפשר ללמוד את השפה שתמיד רציתם לדעת בעזרת שיעור עם מורה פרטי המועבר דרך האינטרנט (למקרה והתגעגעתם לזום). היתרון בשיעורי אונליין הוא שתוכלו לצפות בהקלטות ולעבור על נושאים שלא הבנתם במהלך השיעור עצמו. אבל אם אתם רוצים ללמוד בעצמכם (מה שלגמרי אפשרי!), אתם יכולים לעשות זאת דרך תחביבים שונים שאתם אוהבים לעשות בשעות הפנאי שלכם, כמו האזנה לשירים בשפה אותה אתם לומדים, צפייה בסרטים באותה השפה, וכמובן- קריאת ספרים (אפשר להתחיל מסיפורים קצרים וקלים לקריאה, כמו ספרי ילדים ולהתקדם לאט לאט לסיפורים יותר ארוכים ומורכבים). תוכלו לקנות גם מילון וכך ללמוד מילים בסיסיות בתור התחלה.

תזיזו את הגוף

אמנם אי אפשר ללכת לחדרי כושר, אך אין זה אומר שאתם צריכים לשכב על המיטה כל היום, כי תמיד אפשר להתאמן בבית. זה הזמן ללבוש את בגדי הספורט שלכם ולהתחיל להתאמן - זה יכול להיות ריצה או רכיבה על אופניים או ביצוע תרגילי כושר שונים (שאפשר למצוא בסרטוני יוטיוב באינטרנט). ואם אתם לא בקטע של אימוני כח והעלאת הדופק - אתם תמיד יכולים לעשות מדיטציה או יוגה דרך אינספור סרטוני היוטיוב שיש באינטרנט.

© fotolia


תשלימו סדרות

אם בגלל השיעורים, המבחנים וכל העבודות לא הספקתם לצפות בכל הסדרות הפופולריות והמצליחות של השנה - זה הזמן המושלם לעשות בינג' כדי השלים את הפערים ולצפות בהם! המלצה שלנו: תכינו מראש את הפופקורן!

תסדרו את החדר

דחיתם, דחיתם ודחיתם את הרגע עד אין סוף, אבל הגיע הזמן להפסיק לתרץ תירוצים ולעשות מהפך לחדר שלכם! תחילה מיינו חפצים - בדקו מה אתם צריכים ומה לא, במה אתם משתמשים ובמה לא, ואז תרמו את הדברים המיותרים. לאחר מכן התחילו לשוטט ברחבי האינטרנט בחיפוש אחר מקורות השראה לעיצוב החדש של החדר שלכם (פינטרסט זו אפשרות מעולה, למשל!) והתחילו לארגן, לסדר ולעצב את הכל מחדש. זו באמת אחלה הזדמנות לעשות מייקאובר לחדר שלכם ואחלה תעסוקה בזמן החופש כשאתם תקועים בבית!

תשחקו עם המשפחה

כן כן, הגיע הזמן לעלות אל עליית הגג, לנקות את האבק ממשחקי הקופסא הישנים ולהתחיל לשחק יחד עם כל המשפחה! זה יכול להיות דמקה, שחמט, מונופול, טאקי או כל משחק אחר שיש לכם בבית. וגם אם אין לכם משחקי קופסא - אפשר פשוט לקחת דף לשחק חי, צומח, דומם או איקס עיגול.

© fotolia


תפתחו תחביב חדש

לשיר, לרקוד, לנגן או לצייר - זה הזמן המתאים לאמץ ולטפח לעצמיכם תחביב חדש! החליטו שבכל יום שעובר תנסו לעשות משהו חדש, משהו שלא עשיתם בעבר - זה יכול להיות כתיבה, משחק, בישול, אפייה או ניגון על כלי נגינה! ככה תוכלו לנסות ולהתנסות בדברים חדשים עד שתמצאו משהו שאתם גם טובים בו וגם ממש אוהבים!

 

תגובות