אמ;לק: מי המדינה שמחלקת פרסים לאנשים שעושים ספורט?. AdobeStock

אמ;לק: מי המדינה שמחלקת פרסים לאנשים שעושים ספורט?

סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר כדי שגם השבוע תישארו הכי מעודכנים שיש!

הייתם עסוקים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה השבוע בארץ ובעולם? אל דאגה! בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר גם השבוע על מנת שתישארו הכי מעודכנים שיש גם בשבועות עמוסים כמו אלה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יום ראשון, 20.9.2020

נעלי הקרוקס עושות קאמבק :

זוכרים איך לפני כמה שנים טובות הקרוקס היו האופנה החדשה שרבים קנו ולבשו? מאז עברו הרבה מים בנהר והקרוקס לגמרי יצאה מאופנה ויש לא מעט אנשים אשר זוכרים אותה לשמצה למרות זאת סטייליסטים צעירים מבית הספר לאופנה 'מייק' החליטו להרים את הכפפה ולנסות להרים בחזרה את קרנה של הקרוקס בכך שניסו לשלבה באאוטפיטים אפנתיים למיניהם.

יום שני, 21.9.2020

הבורסה בעליה ונתוני האבטלה במשק:

למרות הנזק הכלכלי הרב מהקורונה נראה שבורסת המניות בעליה לא רק בארץ אלא גם בעולם, נוסף על כך נחשף ששיעור המועסקים הנעדרים זמנית מעבודתם בגלל הקורונה או הבלתי מועסקים הוא 9.8% נכון לחודש אוגוסט .

המבורגר בן 24:

מכירים את זה שאתם מפנים את תכולת הילקוט שלכם ואז מגלים שם כריך עבש מלפני הרבה מאוד זמן שהסריח את כל התיק? עכשיו דמיינו שמדובר בהמבורגר של מקדולנדס אבל כזה שנשאר בתיק במשך 24 שנה זה מה שקרה למורה בארהב שהשאירה את ההמבורגר שלה בלוקר למשך 24 שנה ואז חשפה אותו בטיקטוק ותופתעו לגלות שההמבורגר יחד עם הצ'יפס עדיין נראים אכילים ובמצב טוב דבר זה מעורר חשד במיוחד בנוגע לאיזה חומרים משמרים בדיוק מכניסים מקדולנדס לאוכל.

 

© AdobeStock

 

יום שלישי, 22.9.2020

מדינות הופכות מירוקות לאדומות ולהפך:

הונגריה אוסטריה קרואטיה וסלובניה הפכו רשמית למדינות אדומות בעוד קובה איסלנד סרביה ואיי סיישל הוכרזו כירוקות לאחר שהיו עד עכשיו אדומות דבר זה יכול להוות בעיה לישראלים שנמצאים במדינות האדומות החדשות אשר יצטרכו בחזרם להיות ב14 ימי בידוד.

סגן יו"ר קלפי מואשם בניסיון הטיית הבחירות לטובת הליכוד:

אדם מיישוב פוריידיס כבן 20 הואשם בהטיית קולות בבחירות מועד ב' לפי ההאשמות הוא דאג לכך ששאר האנשים יצאו מאיסור הקלפי בשל קריאה דחופה ובעזרת אדם נוסף הכניס 56 מעטפות חתומות לקלפי אשר כנראה הסתיר במכנסיו.

 

© fotolia

 

יום רביעי 23.9.2020

נפתח בית חולים תת קרקעי לחולי קורונה בחיפה:

בבית החולים רמב"ם, נבנה מתחם תת-קרקעי בחניון בית החולים שיועד להסבת המקום לטיפול בחולי קורונה. המתחם יוכל לאכלס כ-770 חולים, כולל 170 מונשמים. המתחם נבנה לאור הוראת משרד הבריאות עוד בזמן תחילת הגל הראשון, ובמקום יפעלו 3 מחלקות וחדר מיון החל מהשבוע הקרוב.

מפקד במשטרה נדבק בקורונה:

מפקד תחנת מוריה, ניצב משנה קובי יעקובי, אחראי על ההפגנות בבלפור מול מעון ראש הממשלה התבשר לאחרונה שהוא אובחן כחיובי לקורונה. יעקובי מפקד בשטח על המחאות ואף נכח בהפגנה האחרונה בכיכר פריז בצאת ראש השנה. לאחר האבחון כחיובי לקורונה הוא נמצא בבידוד וחש בטוב, בעת הקרובה ימלא את תפקידו סגן ניצב אלי לוי.

יום חמישי 24.9.2020

חלוקת פרסים למי שיעשה ספורט:

אוזבקיסטן אשר נמצאת בשלב הטיוטה ליוזמה זאת, הודיעה לאזרחיה שמי שיעשה ספורט יתוגמל בפרס, כל זאת כדי לקדם אורח חיים בריא. כמו כן ,המדינה מאמינה שהספורט יכול לתרום בהתגברות המדינה על נגיף הקורונה. התושבים שיצאו להליכה יומית של 10,000 צעדים לפחות ייהנו מהנחות משמעותיות כגון 50% הנחה על שירותים ממשלתיים ויקבלו כניסה חינם למכוני כושר בבעלות המדינה.

© adobestock

יום שישי, 25.9.2020

גאווה ישראלית:

פסטיבל הסדרות של ברלין התקיים השנה במתכונת וירטואלית והביא לישראל שני פרסים והמון גאווה. נושאי הפרסים הם גל תורן שזכה בפרס שחקן הדרמה הטוב ביותר על תפקידו ב"טבח" (שטרם עלתה לאוויר בטלוויזיה הישראלית) לצד רותם סלע, גורי אלפי ונוספים. בראיון הזכיה שלנו במהלך הטקס קיבל מחמאות רבות מהמנחה שאף סיפר לו כי צפה בסדרה והתלהב מהופעתו. שחקנית נוספת שקטפה אתמול את הפרס הנחשק היא שירה האס שזכתה בפרס שחקנית הדרמה הטובה ביותר על תפקידה במיני סדרה של נטפליקס - "המורדת", זוהי גאווה ענקית עבור השחקנית הצעירה שנזכיר כי גם קיבלה מועמדות בפרס האמי בו אומנם לא זכתה אך הביאה גאווה רבה. בנוסף, אותה הסדרה קטפה גם את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, ואנה וינגר זכתה בפרס התסריטאית.

 

תגובות