חטיבת ביניים בצפון: לא התחסנתם? אין כניסה לשיעור גם ב"זום". adobestock אילוסטרציה

חטיבת ביניים בצפון: לא התחסנתם? אין כניסה לשיעור גם ב"זום"

מנהל חטיבת ביניים בבנימינה החליט לא לאפשר לתלמידים לא מחוסנים להשתתף בשיעורים דרך הזום • משרד החינוך טיפל וביטל את הנוהל המפלה: ״מערכת השעות פתוחה לכל התלמידים״, מסרו בתגובה

בשבועות האחרונים חלה מגמת עלייה בהידבקות בקורונה ולכן רבים מתלמידי ישראל חזרו למידה באמצעות ״זום״ כתחליף להגעה פיזית לכיתה. אך על פי חשיפתו של העיתונאי אליאב בטיטו (״מעריב״), נדמה שיש בתי ספר שלא מאפשרים לכולם ללמוד בשיטה הזאת ועושים אֵיפָה וְאֵיפָה. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

על פי הפרסום של בטיטו, מנהל חטיבת הביניים כרמים בבנימינה, החליט על דעת עצמו עצמו למנוע מתלמידים לא מחוסנים לקבל קישור לזום - כלומר הוא מאפשר רק למחוסנים השוהים בבידוד או למחלימים להשתתף בשיעורים, בעוד אלו שלא חוסנו - לא זכאים על פיו ללמוד בכלל.

הנהלת משרד החינוך  הגיבה לפרסום ב״מעריב״ וסיפרו כי שוחחו עם מננהל בית הספר והנוהל אכן שונה. ״כי לא נאפשר ליצור כל אפליה בין תלמידים, ובוודאי שלא במערכת החינוך, שמטפחת ערכים של שוויון. המשרד ערך בירור בנושא והורה לבטל את ההחלטה. לאחר התערבות משרד החינוך הבהיר מנהל בית הספר בהודעה שפורסמה להורים כי ׳מערכת השעות פתוחה לכל התלמידים המאומתים, אלה הנמצאים בבידוד ו/או לא יכולים להגיע לבית הספר מסיבות בריאותיות. בכל מקרה, נבקש ממי שאינו מגיע לבית הספר מהסיבות הנ"ל לוודא דרך המחנכים כי הם מקבלים קישור לשיעורים אלה׳.

נתקלתם במקרה לא הוגן בבית הספר? ספרו לנו במייל המיוחד - info@frogi.co.il

תגיות
תגובות