השירותים בבית ספר לא כוללים נייר טואלט. שירותים בתיכון. צילום: אביב וקנין

השירותים בבית ספר לא כוללים נייר טואלט

תלמידים מבתי ספר רבים ברחבי הארץ התלוננו לאחרונה על כך שאספקת נייר הטואלט לשירותים הופסקה: "אנחנו מחכים עם הצרכים לצהריים". בתי הספר: "החלוקה באופן אישי"

בבתי ספר רבים ברחבי הארץ החליטו המנהלים להפסיק לספק לתלמידים נייר טואלט בתאי השירותים. הסיבה: וונדליזם שביצעו תלמידים בתאי שירותים, כשבין המעשים שתן בתוך פחי האשפה וסתימת אסלות בניירות טואלט. 

"זה הפך כבר להרגל", מספר תלמיד תיכון מו"ר במודיעין: "אני מתאפק עם הצרכים שלי, לרגע שאגיע הבייתה. בבית ספר נעלו תא שירותים ששימש את שכבת י"ב והפסיקו לספק ניירות טואלט מתחילת השנה". 

לדברי התלמיד, את הצרכים עושים התלמידים בתאי שירותים מרוחקים ממבואת השכבה הבוגרת: "אם כבר אנחנו חייבים נייר טואלט אז אנחנו משאילים האחד מהשני. אבל זה לא הגיוני שאין ניירות טואלט בשירותים, כמו שמתבקש. זה צורך בסיסי". 

גם מתלמידים שלומדים בבתי ספר בצפון ובדרום הארץ, הגיעו לפרוגי תלונות על כך שהם נאלצים לממן את ניירות הטואלט בעצמם. בדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות הגיבו בשם תיכון מו"ר וציינו כי, "בעקבות מספר מקרים של סתימת השירותים בכוונה באמצעות גלילי נייר, החליטה הנהלת בית הספר בשיתוף עם הנהגת ההורים שלא להציב דרך קבע נייר טואלט בשירותים אלא לחלקו לכל דורש עד להפסקת התופעה". 

>> יש לכם סיפור, תמונה או ווידיאו שעשוי לעניין את כולנו? שתפו אותנו

תגובות