שריפה בבית ספר בראשון לציון. 2 נערים נפצעו. צילום: מישל צודנובסקי

שריפה בבית ספר בראשון לציון. 2 נערים נפצעו

תלמידים רבים היום מבית הספר עמית עמל בראשון לציון עמדו בפני סכנה ממשית, כאשר מזגן של כיתה התלקח והחל לעלות באש. בעקבות כך, 2 תלמידים ואב הבית נפצעו קל. אב הבית ואחד הנערים פונו לבית החולים אסף הרופא

חם מידי. תלמידים רבים היום מבית הספר עמית עמל בראשון לציון עמדו בפני סכנה ממשית, כאשר מזגן של כיתה התקלח והחל לעלות באש. בעקבות כך, 2 תלמידים ואב הבית נפצעו קל.

עוד במדור החדשות של פרוגי:
• תלמידים ירו במורה שלהם ללא סיבה
• סופה קטלנית משתקת את אירופה וארצות הברית
• מחדל: מאות תלמידים בלי מים וחשמל בביה"ס

אחד מהתלמידים שמתנדב במכבי האש, ניסה לכבות את האש עם מטף. אילולא לא היו מגיבים לתקרית במהרה, זה היה יכול להסתיים באסון. 

השריפה.
הכיתה שעלתה בלהבות.
צילום: רותם במבה

השריפה.
הכל בגלל קצר.
צילום: רותם במבה

הפינוי המהיר של התלמידים הוביל למספר נפגעים נמוך. הטריגר שהוביל לשריפה היה שקצר באחד מהמזגנים בכיתות גרם להתלקחותו ממש בשעה הראשונה ללימודים, במהלך השיעור בקומה השנייה בבניין במתחם הלימודים. המקום התמלא בעשן ותוך רגעים ספורים האש החלה לגדול. 

המורה והתלמידים שברחו מהכיתה יחד עם סגל בית הספר כאמור הוביל למספר נפגעים נמוך. אחד מהתלמידים, המתנדב בכיבוי אש, עלה עם מטפה לקומה השנייה וניסה לכבות את השריפה, אך השריפה כבר הייתה חזקה מידי וגרמה לפליטת עשן שחור וסמיך.

"זה היה מלחיץ" אומרת עמית, אחת מהתלמידות בבית ספר. "פתאום כל הבית ספר היה מלא באמבולנסים ומכבי אש. זה היה מפחיד ממש, במיוחד שזה היה בכיתה של אח שלי, רק שבמקרה היום הוא לא היה"

אחד הנערים ואב הבית שנפגעו באורח קל פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא בצריפין על ידי מגן דוד אדום. הנער השני שנחבל כשנפל במדרגות טופל במקום.

תגובות