דליפת גז באשדוד? "יש ריח ממש חריף נעלו את הדלתות". אילוסטרציה. צילום: אבי רוקח

דליפת גז באשדוד? "יש ריח ממש חריף נעלו את הדלתות"

חריף באשדוד. ריח חריף של גז עוטף את אשדוד, כאשר מקורו עוד לא ברור. בעקבות תלונות רבות של תושבי העיר, יצאו צוותי כיבוי אש ואנשי המשרד להגנת הסביבה לסריקות בניסיון לאתר את מקור הריח. תלמיד מתיכון מקיף ב' בעיקר סיפר לפרוגי כי "יש ריח ממש חריף ונעלו את הדלתות בבית ספר. ריח בלתי נסבל"

חריף באשדוד. ריח חריף  של גז עוטף את אשדוד, כאשר מקורו עוד לא ברור. בעקבות תלונות רבות של תושבי העיר, יצאו צוותי כיבוי אש ואנשי המשרד להגנת הסביבה לסריקות בניסיון לאתר את מקור הריח. תלמיד מתיכון מקיף ב' בעיקר סיפר לפרוגי כי "יש ריח ממש חריף ונעלו את הדלתות בבית ספר. ריח בלתי נסבל".

גם בתיכון מקיף י', שנמצא ברובע י"א של העיר, דיווחו התלמידים כי ישנו ריח חזק מאוד של גז שמקורו עדיין לא ידוע, ומבתים ברחבי רובע ה' של העיר דיווחו על ריחות גז נורא חזקים שמרגישים כאילו נפתח לידם בלון גז. ככל הנראה, לפי דיווחו שירותי הכבאות וההצלה, מדובר באנייה שפרקה גז בלב ים והיא המקור לריח הגז החזק בעיר.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

דובר שירותי הכבאות של אזור הדרום, אלי כהן, מסר שכל צוותי התחנה סורקים את העיר, את אזור התעשייה והמפעלים, לאורך החופים ובאזור הנמל. גם צוותים של המשרד לאיכות הסביבה ואיגוד ערים לאיכות סביבה פתחו בבדיקות מול המפעלים הגדולים בניסיון לברר האם קרתה תקלה. "גם בבתי הספר ברחבי העיר התעוררה בהלה ותלמידים דיווחו על ריח חזק וצריבות", הוסיף כהן. "מערכת החינוך העירונית הוציאה הודעה לבתי הספר לפתוח חלונות ולאוורר כיתות, אך יחד עם זאת לשמור על שגרת הלימודים".



צילום: רומן זייליגר

פניקה בתיכון.
פניקה בתיכון.
צילום: רומן זייליגר

בהודעה הרשמית של המשרד להגנת הסביבה נאמר כי "בעקבות תלונות על ריח חזק ברחבי אשדוד, אנשי המשרד להגנת הסביבה, יחד עם הכבאות, עיריית אשדוד, איגוד הערים והמשטרה עורכים סריקות וניטורים בשטח. טרם ידוע מה המקור לריח".

 

תגיות
תגובות