מקרה אלימות נוסף: "חשבתי שאני הולכת למות". צילום: מוטי קמחי

מקרה אלימות נוסף: "חשבתי שאני הולכת למות"

זה כבר לא חד פעמי: מקרה אלימות נוסף אירע בקריית אתא. אלמוני ריסס בעזרת גז מדמיע את פניהן של שתי נערות לכאורה בכדי לגנוב את הסמארטפונים שלהן. אחת הנפגעות סיפרה לפרוגי: "חשבתי שאני הולכת למות או להיות עיוורת לכל החיים"

בחור אלמוני, ככל הנראה נער, הגיע אמש (ש') קרוב לכניסה הראשית של קניון עזריאלי שבקריית אתא בסביבות השעה 22:00 עם פנים מכוסות בחמצוואר ולבוש שחור, וריסס בעזרת גז מדמיע שתי נערות, בכדי לגנוב מהם חפצים שונים, בהם גם הסמארטפון שלהם. עדת ראייה שהייתה במקום סיפרה שאחת הבנות צעקה: "אני עיוורת, אני לא רואה".

עוד במדור החדשות של פרוגי:

זמן קצר לאחר מכן, הגיעה משטרה למקום ולקחה פרטים ועדויות במטרה להשיג פרטים נוספים על הבחור האלמוני. רותי (שם בדוי), אחת הנפגעות סיפרה לפרוגי: "עמדנו בתחנת האוטובוס שליד הקניון והבחור עבר, הסתכלנו עליו כמו שמסתכלים על כל בן אדם שעובר ופתאום הוא הוציא את הגז וריסס עלינו, אני הייתי הראשונה אז קיבלתי את הכמות הגדולה יותר של הגז בתוך העיניים".

עוד היא אמרה "חשבתי שאני הולכת למות או להיות עיוורת לכל החיים. בן אדם שהיה ברחוב ראה את זה ורץ אחריו, אבל לשווא, ובינתיים אישה שראתה את כל המאורע הרימה אותי והכניסה אותי לקניון לשטוף פנים, פשוט לא ראיתי כלום. לאחר מכן הגיעה המשטרה והם לקחו מאיתנו עדות ואמרו לנו ליצור איתם קשר בעוד שלושה ימים ולהתעדכן במתרחש. היום, עין אחת אדומה ממש וכואבת, אמנם פחות שורף אבל עדיין כואב".

מהדברים של רותי עולה מסר מדאיג במיוחד: "אני רוצה למסור לאנשים ובמיוחד לנערות שעומדות ברחוב להיזהר מאנשים כאלו, הם מסוכנים, וגם עדיף שהפלאפונים שלכם יהיו בכיס ולא בהישג ידם של אנשים אחרים".

אולי הדבר המשמח והאופטי במקרה הנורא הזה, הוא העזרה של הסובבים לשתי הבנות, והם בהחלט יודעות להוקיר תודה על כך: "בהזדמנות זו אני אשמח להודות לאנשים שהושיטו לנו יד ועזרו לנו אתמול, אני מקווה שהם יראו את הכתבה וייראו את התודה שלי". 

אירוע זה מצטרף לשרשת אירועים אלימים בקרב בני נוער בזמן האחרון. החל מרצח הנער נאור אטיאס ז"ל בפתח תקווה ובעקבותיו גם כינוס של כנס מיוחד "קול הנוער" בעיר, המשיך בדקירה של נער בתיכון באשדוד בעקבות סכסוך ונער שחתך לחברו את האוזן לעיני המורה וחבריו לכיתה. 

תגובות