אשדוד: בן 15 נדקר בבית ספר, מצבו בינוני. צילום: מוטי קמחי

אשדוד: בן 15 נדקר בבית ספר, מצבו בינוני

במהלך קטטה בהפסקה בין שני נערים שלף אחד מהם חפץ חד ודקר את חברו לספסל הלימודים פעמיים בחזה. צוות של מגן דוד אדום פינה את הנער שנדקר לבית החולים קפלן ברחובות. החשוד בדקירה נמלט, המשטרה מנסה לאתרו

שוב זה קורה: נער בן 15 נדקר בצהריים (יום א') בבית ספר באשדוד. צוות של מגן דוד אדום פינה את הנער במצב בינוני לבית החולים קפלן ברחובות. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע ומחפשת אחר החשוד במעשה שזהותו ידועה.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

חקירה ראשונית העלתה כי סמוך לשעה 13:00 בזמן ההפסקה פרצה קטטה באולם הספורט בין שני נערים שלומדים באותה כיתה. אחד הנערים שלף חפץ חד ודקר את חברו פעמיים בחזה. הפרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב לכיש העניקו לנדקר טיפול ראשוני במקום ופינו אותו בהכרה לבית החולים. המשטרה מחפשת עדי ראייה לקטטה.  

אחד התלמידים בבית הספר סיפר: "פתאום שמעתי צעקות מאחד החדרים וראיתי מלא ילדים רצים. ראיתי ילד מדמם ופתאום אני רואה שמדובר בחבר שלי מהכיתה. לא הבנתי בהתחלה שזה דקירה, חשבתי שהוא נפל או שמשהו נפל עליו. אף פעם לא היו פה מקרי אלימות, אני לא יודע איך זה הגיע למצב הזה".  

בעקבות המקרה הוחזרו כל תלמידי בית הספר לכיתות והמורים החלו בהסברה על אודות המקרה וחומרתו. בשלב זה נמשכים הלימודים בכיתה כרגיל.

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה כי "מדובר באירוע אלימות חמור שהתרחש בשעות ההפסקה באחד מבתי הספר בעיר. האירוע נמצא בחקירת משטרה וצוותים מקצועיים נמצאים במקום. לצערנו הרב, תופעת האלימות בקרב בני נוער הפכה למכת מדינה וחדשות לבקרים אנו עדים למקרי אלימות בכל הארץ, שבהם מעורבים בני הנוער. עיריית אשדוד ומנהל החינוך פועלים בכל האמצעים על מנת למגר כל סוג של אלימות ובוודאי שלא תעבור על סדר היום במקרה הנדון".

בינואר נדקר תלמיד בן 14 במהלך קטטה בין כמה תלמידים בחניון תיכון באשדוד. בתחילה טופל הנער במקום על ידי פרמדיקים של מד"א, ולאחר מכן הועבר במצב בינוני לבית החולים קפלן. במשטרה הביעו אז חשד כי הרקע לאירוע רומנטי.

תגובות