דקירה בתיכון באשדוד: מצבו של הנער בינוני.

דקירה בתיכון באשדוד: מצבו של הנער בינוני

קטטה בין שני נערים שהתפתחה מחוץ לשערי בית ספר תיכון באשדוד הובילה לפציעתו הבינונית של נער בן 17. הסיבה: ככל הנראה כדי "לסגור חשבון". הנער הנדקר פונה במצב בינוני לבית החולים. חבר טוב של הנדקר סיפר: "זה פחד אלוהים יכול לקרות לכל אחד"

שלוש פעמים. במהלך קטטנה שהתפתחה היום (ג') בחניון בית ספר תיכון באשדוד בין שני בני נוער, דקר אחד הנערים את חברות בעזרת סכין שלוש פעמים. הנער שנדקר פונה לבית החולים במצב קשה.

עוד במדור החדשות של פרוגי:
• מורים, אל תקבעו לנו מבחנים בימי ראשון. דעה
• דף המלצות הופץ בטעות והביך מחנכת כיתה
יום השואה הבינלאומי בצל ביטול המסע לפולין

הדקירה הייתה ככל הנראה בכדי "לסגור חשבון", בעקבות ויכוח של הנער הנדקר עם אחיו של הדוקר, כאשר מנגד נערים אחרים אומרים שזה נעשה על רקע של ויכוח רומנטי. בנוסף, לנער הדוקר, חברו שלומד בתיכון אחר בעיר, הגיע גם כן, כדי לעזור לו ל"טפל" בנדקר.  

זירת האירוע. הנדקר מקבל טיפול ראשוני.
זירת האירוע. הנדקר מקבל טיפול ראשוני.

השאלה המתבקשת היא היכן היה שומר בית הספר, שכן אסור לתלמידים לעזוב את שטח בית הספר לפני שסיימו את לימודיהם והנער הדוקר יצא מגבולות בית הספר לפני שסיים את יום הלימודים, ועל כן כאמור לא היה אמור להשתחרר. "הולכים לדעתי לפטר את שומר בית הספר, הוא שחרר אותו בהפסקה והנער עדיין לא סיים את הלימודים", סיפר נער הלומד בבית הספר. 

חבר טוב של הנער הנדקר סיפר לפרוגי כי "לא יודע מה בדיוק קרה שם, אני רק יודע שהיו שניים ש'פיצצו' אותו מכות ואז דקרו אותו פעם בבטן ופעם בגב". על התחושות לאחר המקרה אמר: "הוא חבר טוב וזה מפחיד כל הסיטואציה, זה פחד אלוהים יכול לקרות לכל אחד" מספר החבר. 

צילום: אבי רוקח
צילום: אבי רוקח

נראה כי לא רק בתיכון בו אירע המקרה התחושות קשות אלא גם ברחבי העיר. תלמיד הלומד בתיכון אחר בעיר, בכיתה יא' סיפר לנו: "הדור שלנו פשוט מתדרדר מרגע לרגע, והמצב בעיקר בעיר שלנו (אשדוד - ש"ע) נהפך לגרוע יותר מידי.ההורים שלי תמיד אומרים לי שהנוער שלנו מדרדר. אבל לא חשבתי שבאמת נרד לרמה כזאת". 

כזכור, אתמול בבוקר (ב'), נכנס תלמיד כיתה ט' לשיעור בו לא היה אמור ללמוד בבית הספר גימנסיה הרצליה בתל- אביב, ולאחר קטטה שהתפתחה במקום חתך לעיני התלמידים האחרים בכיתה והמורה את אוזנו של תלמיד אחר. התלמיד פונה לבית החולים, ושוחרר לאחר מספר שעות עם פציעה קלה, ולאחר מכן הגיש תלונה במשטרה. 

כל זאת בהמשך לאירוע שקרה לפני כחודש בפתח תקווה, בו לאחר ריב על בחורה נדקר בליל שישי הנער נאור אטיאס ז"ל. לאחר הרצח התקיימו שיעורים מיוחדים בבתי הספר בעיר וביום חמישי הקרוב עתיד להתקיים כנס מיוחד בו ידונו על סוגיות שונות הקשורות למקרה. 

האייטם הגיע באמצעות פרוגר. רוצים להיות חלק?

תגובות