פתחו יומנים: פורסם לוח החופשות לשנת הלימודים הבאה. צילום: אלון אלבכרי

פתחו יומנים: פורסם לוח החופשות לשנת הלימודים הבאה

שנת הלימודים עוד לא נגמרה והלחץ רק מתחיל, אבל משרד החינוך כבר פרסם את לוח החופשות לשנה הבאה. אילו חופשים התקצרו ומתי תתחיל שנת הלימודים? התשובות בפנים

שנת הלימודים עוד לא נגמה ותקופת הבגרויות רק מתחילה, אבל משרד החינוך מפרסם כבר היום את לוח החופשות לשנה הבאה. כזכור, רק לפני שבועיים פרסמנו על כוונתו של שר החינוך לבטל את הקדמת פתיחת שנת הלימודים לעשרים ושבעה באוגוסט, ולהתחיל אותה כמו שהיה נהוג לפני שנתיים, באחד בספטמבר. 

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

בעקבות השינוי, חופשות רבות במהלך השנה התקצרו.

חופשת ראש השנה נשארה כרגיל, אולם הגשר בין כיפור לסוכות אליו היינו רגילים בשנתיים האחרונות יתבטל. מה שאומר שאף על פי שהצום יחול ביום שבת, נאלץ להגיע כרגיל לבית הספר ביום ראשון. 

שינוי נוסף ביחס לחופשות בשנת הלימודים הזאת, הוא חופשת חנוכה שתתקצר ביומיים ותחול בין התאריכים התשעה עשר בדצמבר לעשרים ושלושה בדצמבר. הלימודים יתחדשו ביום רביעי, העשרים וארבעה לדצמבר. גם חופשת פסח תתקצר ביומיים, ותהפוך מחופשה ארוכה של שבעה עשר ימים, לחופשה ארוכה פחות של חמישה עשר ימים בלבד.

חופשת ל"ג בעומר תהיה ביום חמישי השבעה במאי, ולמחרת ביום שישי הלימודים יתקיימו כרגיל. ערב שבועות יהיה ביום שבת, ולכן חופשת שבועות תהיה יומיים בלבד, בימים ראשון ושני, העשרים וארבעה ועשרים וחמישה במאי. 

שנת הלימודים שלאחריה, תשע"ו תיפתח ביום שלישי, האחד בספטמבר 2015.

תגובות