נער בן 15 מאושפז במצב אנוש לאחר טיול שנתי.

נער בן 15 מאושפז במצב אנוש לאחר טיול שנתי

לאחר שסיים מסלול בטיול שנתי לפני כשבועיים, חש שלומי חוגי ברע והחל להקיא. לאחר שהגיע לאכסנייה אביו פינה אותו לבית החולים. כעת מצבו אנוש

שלומי חוגי, נער בן 15 מאשקלון נמצא במצב אנוש עקב חיידק שנמצא לו בקיבה. הוא יצא לטיול השנתי לפני כשבועיים עם חבריו לשכבה, טייל בנהר הבניאס ולפתע לא חש בטוב. 

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

שובל וטורי, תלמידה מהשכבה מספרת: "כולנו טיילנו בנחל, טיילנו במסלול. כשהסתיים המסלול שלומי התחיל להקיא ולא הפסיק, המורים חשבו שאולי מדובר מהתייבשות או שמדובר בסתם בחילה, אך גם באוטובוס הוא לא הפסיק להקיא. שהגענו לאכסנייה הוא כבר לא יכל ולקחו אותו הביתה".  

עוד מספרת וטורי כי: "הוא הגיע לבית החולים ברזילי באשקלון והתחיל להרגיש ממש לא טוב ואפילו התחיל לפרפר. הוא עשה בדיקות וגילו שיש לו שבמהלך הטיול השנתי הוא חטף ככל הנראה את חיידק הנהרות. הרופאים בבית החולים באשקלון הבינו שהמצב חמור ושלחו אותו מיד לבית החולים בסורוקה בבאר שבע שם הוא נמצא עד עכשיו במצב אנוש". 


"המורים חשבו שאולי מדובר מהתייבשות או שמדובר בסתם בחילה"

בינתיים, עבר חוגי שני ניתוחים במעיים ומצבו מוגדר כאנוש. משפחתו לא מוותרת, וממשיכה להתפלל ולהיות לצידו בכל רגע נתון. גם החברים מבית הספר לא מפסיקים לבקר אותו ולהתפלל לשלומו, ואפילו מפרסמים תפילות ברשתות החברתיות להבראתו. החברים מתפללים לשלומו החברים והמשפחה מתפללים לשלומו

אסף אדזישווילי, חבר טוב של חוגי אמר לפרוגי: "אני לא מאמין שהוא הגיע למצב כזה. קיבלתי את זה קשה מאוד. הלכתי אליו והוא בקושי דיבר. כמה שאני חבר טוב שלו וכמה שהמשפחה שלו אמרה שהיא רוצה שאני אהיה איתו, באותו יום הוא פשוט לא התייחס אלי, מאוד כאב לו. כל כמה שעות הוא מקבל הרדמה כדי שלא יכאב לו. בכיתי הרבה". 

תגובות