יירוט מעל תל אביב: אזעקות נשמעו במרכז הארץ. צילום: מתן צור

יירוט מעל תל אביב: אזעקות נשמעו במרכז הארץ

היה צפוי. רקטה שוגרה לעבר מרכז הארץ - מערכת כיפת ברזל יירטה. "הזמן של האזעקה זה זמן מאוד מלחיץ וצריך לדעת מה לעשות בזמן הנכון. פחדתי מאוד אבל הרגשתי בטוח כי יש לנו צבא חזק" סיפר לנו צחי מראשון לציון

פחות מיממה אחרי פתיחת מבצע צוק איתן מרחיב חמאס את טווח הירי: כיפת ברזל יירטה רקטה מעל תל אביב. קודם לכן יירטה מערכת כיפת ברזל רקטה שנורתה מרצועת עזה למושבה גדרה שבשפלה הדרומית. במקביל יורטה גם רקטה שנותרה לאשקלון. אזעקות נשמעו בכל רחבי גוש דן: בתל אביב, גבעתיים, פתח תקווה, נס ציונה גבעת שמואל ועוד. כך זה נראה במערכת פרוגי ו-ynet:

האזעקה בתל אביב. צילום: אלון אלבכרי
 
דעה
מה שנקרא 'בית' כבר לא בית
ליאור אלונה גולדמן
שוב אזעקות ברחבי הארץ והמצב לא נרגע. ליאור אלונה גולדמן מספרת על התחושות כששמעה את האזעקה ועל התקווה שאבדה

היירוטים בוצעו זמן קצר אחרי ששר הביטחון משה (בוגי) יעלון גילה שהורה לראשי רשויות במרכז הארץ להיערך לירי מעזה. במקביל נפתחו מקלטים בתל אביב ובראשון לציון, וחופי הים בראשון לציון פונו. כמו כן נסגר שדה התעופה דב בתל אביב להמראות. מאז שעות הבוקר נורו לעבר ישראל כ-60 רקטות ופצמ"רים.

"הזמן של האזעקה זה זמן מאוד מלחיץ וצריך לדעת מה לעשות בזמן הנכון. פחדתי מאוד אבל הרגשתי בטוח כי יש לנו צבא חזק" סיפר לנו צחי מראשון לציון.

שחר טבוך מרמת גן סיפר לפרוגי ש"הייתה פה אזעקה רצנו כולם למקלטים, שמעתי את הבום ממש חזק. זה עבר ממש מהר אבל זה היה ממש מלחיץ בגלל שאנחו לא רגילים לזה פה בכלל! אבל נרגענו כי הודיעו שהטיל נוטרל".

צילמתם יירוט? יש לכם סיפור מיוחד? שלחו לנו!

 

נוסעי רכבת במהלך האזעקה.
 

עוד במדור החדשות של פרוגי:

מלבד זאת, במהלך שעות הלילה פונה מחנה הצופים ביער חרובי. "עוד לפני שיצאנו לעשות מורל ושירים של השבט, נאלצנו לעדכן את הבוגרים שחייבים להתפנות. במקום לעשות את הפעילויות המתוכננות, ארגנו את החניכים כמה שיותר מהר" סיפרה לנו ניצן עוז.

כזכור אתמול נערך מועד ב' בבגרות באנגלית ברחבי הארץ, תושבי הדרום בצעו את המבחן תחת האש וניתנה להם תוספת זמן הולמת. "בתקופה הזאת אני לא נמצאת בלמידה אני במקום אחר לגמרי" סיפר לנו תלמיד. לפי שעה משרד החינוך עוד לא פרסם הנחיות מיוחדות לגבי המועד ב' במתמטיקה שעתיד להערך ביום חמישי השבוע, אבל מוקדם יותר הערב פרסם שבעת צורך יפרסם הנחיות כאלו.

תגובות