תערוכה: הדינוזאורים באים לקניון עזריאלי. צילום: ג'סיקה ליפקין

תערוכה: הדינוזאורים באים לקניון עזריאלי

אם תמיד חלמתם לפגוש טירקס, סופרזאורוס וטריצרטופס פנים מול פנים - יש לכם הזמנות. תערוכה חדשה בקניון עזריאלי מאפשרת לכם לשמוע את הקולות שלהם, ללמוד עליהם ולראות אותם בגודל אמיתי

אם אין לכם מה לעשות בחופש הגדול, נמאס לכם מהים או שאתם סתם חובבים דינוזאורים, הנה אופציה לתערוכה בשבילכם. בימים אלה בגג קניון עזריאלי נמצאים דינוזאורים בממדי ענק מסוגים שונים וגדלים שונים. כאשר נכנסים לתערוכה, הדבר הראשון שניתן לראות זה דינוזאורים שואגים ומפחידים בממדים עצומים כאשר הרקע הוא שחור עם פנסים הנראים כמו כוכבים בשמיי לילה.

לאחר הליכה קצרה כשרקע ניתן לשמוע שאגות דינוזאורים ופסלים זזים של זנים שונים של דינוזאורים, מגיעים לרחבה שבה ניתן לראות מקומות משחק לילדים הקטנים יותר כמו למשל: ארגז חול עם עצמות של דינוזאורים, שולחנות יצירה ומתקנים לרכיבה על גורי דינוזאורים. בנוסף לכל אלו, תוכלו למצוא דוכני מכירות של אוכל ושתייה וחנויות של מזכרות עם דגמים מפלסטיק של זני הדינוזאורים. 

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

במתחם אחר תוכלו לראות עוד דגמים של דינוזאורים, מטר מדידה כדי שתוכלו לראות אם אתם בגובה של דינוזאור, ופוסטר שניתן להצטלם איתו למזכרת, בזמן שתוכלו לעמוד בתור לסרט בתלת ממד המתאר את מעגל החיים של הדינוזאורים. הסרט מתחיל מסצנה בה ניתן לראות ביצה של דינוזאור ואת אמו כאשר דינוזאור מזן אחר גונב את הביצה. הדינוזאורים רבים על הביצה ובזמן שהם רבים היא מתגלגלת למקומות אחרים ומשונים. את המשך הסרט תאלצו לגלות בעצמכם.

© צילום: ג'סיקה ליפקין

בנוסף, תוכלו לצפות בהצגה המתקיימת פעם בשעה ואורכה כחצי שעה. בהצגה ניתן לראות אנשים המחופשים לדינוזאורים גדולים ומפחידים. ההצגה משעשעת ואף ניתן לגעת בתחפושות הדינוזאורים ולהצטלם איתם. ההצגה מיועדת בעיקר לילדים קטנים, אבל היא משעשעת מאוד גם לגדולים יותר. בנוסף, במהלך ההצגה תרטבו קלות מהשפרצות של מים ואם תשבו בשורות הראשונות, יש מצב שיירק עליכם דינוזאור. 

חשוב לציין שהפעילות מתקיימת בגג קניון עזריאלי בחוץ, אך כמעט ולא מרגישים את החום הכבד בחוץ. 

© צילום: ג'סיקה ליפקין

למי זה מתאים?

התערוכה מתאימה לכל המשפחה אך טווח הגילאים המומלץ הוא בין גיל 6 לגיל 10. במהלך התערוכה האחים הקטנים שלכם יוכלו להשתתף בהצגה ולהנות מדגמים מיוחדים, ואתם תוכלו להינות גם הם בצפיית הסרט התלת ממדי וכן גם בשלל האטרקציות האחרות.

מתי אפשר ללכת?

התערוכה החלה בעשרים וארבע ביולי, ותימשך עד השלושים לאוגוסט. ניתן להגיע לתערוכה בימי חול וביום שבת החל משעה תשע בבוקר ועד השעה שמונה. בימי שישי מהשעה תשע בבוקר ועד השעה שתיים וחצי בצהריים.

כמה זה עולה?

התערוכה עולה כשבעים ותשעה שקלים לאדם במחירה מוקדמת ובקנייה במקום המחיר עולה לשמונים ותשעה שקלים לאדם. יש גם מבצעים שונים: חברות אשראי שונות מציעות מבצעים של 1+1 על כרטיסים ומנויי העיתון "ידיעות אחרונות" יכולים לרכוש כרטיסים בחמישים ותשעה שקלים. 

תגובות