כישרון אחד בשבוע: דוגמנית וזמרת . צילום: אירית דדון

כישרון אחד בשבוע: דוגמנית וזמרת

היא כבר הספיקה לדגמן עם נופר מור מהאח הגדול, להקליט קאברים של שירים ולהעלות אותם ליוטיוב, נהנית מהאהבה של המעריצות וברשותה 11 אלף עוקבים באינסטגרם. הכירו את דניאל וינריב

דניאל וינריב מבית אריה היא אושיית אינסטרגם עם 11 אלף עוקבים ואלפי לייקים, דיגמנה עם נופר מור למגזין דיימונד, דיגמנה למאפרת ובקרוב גם תוציא קטלוג שיער ואיפור למספרה. חוץ מכל זה היא מקליטה שירים ומעלה אותם ליוטיוב. וכל זה בגיל 13. 

איך הגעת לתחום הדוגמנות?

"התחלתי לדגמן למאפרת ואחר כך דיגמנתי לעוד כמה צלמים. הייתה תחרות בפייסבוק מטעם מגזין דיימונד ואז דיגמנו חמש בנות למגזין ווירטואלי עם נופר מור". היא מספרת שהעיסוק בתחום לא מפריע לה בחיים הנורמליים: "זה לא ממש מפריע לי, אבל לפעמים כן, בעיקרון אני לא מדגמנת כל כך הרבה פעמים, אולי פעם בחודש אבל זה לא כזה מפריע".

שיר שהקליטה דניאל
 

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

כתבה
כישרון אחד בשבוע: רקדן דאבסטפ
שנהב דעבול
דניאל כהן, בן 16 מפתח תקווה ראה סרטון של רקדן ביוטיוב והתאהב בדאבסטפ. מאז הוא התחיל ללמוד תנועות חדשות, להפיק סרטונים בעצמו וגם להרוויח מזה כסף

יש לך מעריצות?

היא מספרת שגם ההורים והחברים תומכים בה מאוד: "כן, אימא ממש מפרגנת ומסיעה אותי לכל מקום אם זה אודישן או צילומים גם החברים ממש מפרגנים לי, אבל יש גם תגובות רעות למשל באינסטרגם ברור שזה מקנאה ואז הם רושמים תגובות מכוערות, אבל הרוב מפרגנים לי".

תגובות רעות? ספרי לי על אחת מהן.

"רשמו לי שאני חשה ומכוערת ולא יודעת לשיר וכל מיני דברים כאלה. אני פשוט לא עונה, אבל אם זה ממש רע אני מוחקת, אם זאת ביקורת בונה אז אני משאירה".

© גיל טרנוס

"יש לי המון דפי מעריצים באינסטגרם והמון לייקים ותגובות, זה ממש כיף שמפרגנים לי ככה ואני תמיד עונה להם ועוקבת אחריהם".

בעתיד היא רוצה להצליח בתחום השירה והדוגמנות ואולי לנסות גם משחק, למרות שהיא עוד לא התנסתה בו. המודל לחיקוי שלה הוא שירי מימון, לפחות בשירה: "לדעתי היא שרה טוב ויש לה שירים טובים".


 

תגובות