בפעם השנייה: גל יוסף היא יו"ר מועצת התלמידים החדשה. צילום: נתנאל בן עמי

בפעם השנייה: גל יוסף היא יו"ר מועצת התלמידים החדשה

מועצת התלמידים והנוער הארצית בחרה היום את חברי המזכירות החדשה שלה, וגל יוסף שעולה לכיתה י"ב נבחרה בפעם השנייה לכהן כיו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית. שיהיה בהצלחה!

התלמידה הראשונה: בזמן שעבדתם, ביליתם בים או ישנתם, מועצת התלמידים והנוער הארצית קיימה היום (ב') בחירות לבעלי התפקידים לקדנציה הקרובה. לתפקיד יו"ר המועצה נבחרה לקדנציה שנייה ברציפות גל יוסף מפתח תקווה. גל לומדת בתיכון "אחד העם" בעיר ועולה בשנה הבאה לכיתה י"ב. 

לתפקיד התמודדו גל יוסף לאחר שכיהנה בתפקיד כבר קדנציה אחת, יובל סעדון מאשקלון, שכיהנה כיו"ר המועצה המחוזית של מחוז דרום, וטל פדידה שכיהנה כיו"ר מועצת הנוער בנתניה וכיו"ר הועדה האתית - משפטית של המועצה הארצית. כבר אתמול הפיצו המועמדות את המצעים שלהם, קיימו שיחות טלפון ופייסבוק עם הנציגים כדי שיבחרו בהם.

המתמודדות לתפקיד היו
המתמודדות לתפקיד היו"ר: יובל סעדון, טל פדידה וגל יוסף © נתנאל בן עמי

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

היום החל בזמן מיוחד שנתנה ועדת הבחירות לתעמולה - המועמדים תלו פוסטרים שלהם ונציגים שאלו את המועמדים שאלות שנות. בכניסה לאולם ניתן היה להבחין בהשקעה הרבה של המתמודדים לקראת יום זה: סטיקרים, סוכריות, פליירים ותקיות עם מצעים חולקו לבאים. אחר כך קיבלו כל אחת מהמועמדות לתפקיד היו"ר שלוש דקות וחצי, בהן יכלו לדבר על מצע הבחירות ועל החזון שלהן בתפקיד. בנוסף, נשאלה כל אחת מהמתמודדות שלוש שאלות מנציגים, שאלת אורח ושאלה של בוגר המועצה. לאחר מכן התקיימה ההצבעה, ובו נבחרה כאמור גל יוסף לכהן שנה נוספת כיו"ר המועצה.  

חברי המזכירות החדשה
חברי המזכירות החדשה © נתנאל בן עמי

המועמדים הנוספים לחברי המזכירות קיבלו כל אחד שתיים וחצי דקות כדי לדבר על המצע שלהם. אחר כך התקיימה ההצבעה ונבחרה לתפקיד המזכ"לית אילה פוסטיק, לדובר המועצה נבחר נתנאל בן עמי מעפולה, וליו"ר הועדה האתית משפטית נבחר רם בן ישי.


 

תגובות