בתוך הבועה: החוף הממוזג הראשון בישראל. צילום: שוקה כהן

בתוך הבועה: החוף הממוזג הראשון בישראל

בחוף אקדיה בהרצליה הוקם לקראת סוף הקיץ, מתחם חוף ממוזג. תוכלו למצוא שם איגלואים ממוזגים, שמשיות ומיטות שיזוף ובר המחלק שתייה וקרטיבים למתרחצים

הפעילויות המועדפות על רוב האנשים בימים אלו הם שהייה במזגן או בילוי בים, בכל זאת הטמפרטורות של סוף אוגוסט משתוללות בחוץ. בחוף אקדיה דרום בהרצליה, החליטו לשלב בין השניים ופתחו חוף ממוזג. 

הפעילות מתקיימת ביוזמת חברת "נביעות+". במקום הוצבו חמישה איגלואים המצוידים בקירור, פינות ישיבה, מיטות שיזוף, עיתונים ומוזיקה מרגיעה. האיגלו הוא בעצם בועה שקופה שבה רק אתם נמצאים ומתקררים על חוף הים, וכך ניתן לשבת על חוף הים, להשתזף וליהנות מהאווירה בים, בלי הלחות והחום הכבד.

© שוקה כהן

עוד במדור החדשות של פרוגי:

האווירה בתוך הבועה מקסימה. אפשר פשוט לשבת, להתקרר, לדבר ולעשות את כל הדברים שעושים בחוף הים (מלבד רחצה במים) רק תחת קירור. בתור אחת שמאוד אוהבת את הים, הייתי מוכנה לאמץ את האיגלו לכל השנה. אל תוותרו גם על להשתעשע עם האיגלו השקוף ולצלם תמונות מגניבות לאינסטגרם. דבר מפתיע נוסף, הוא הסדר המופתי במקום, דבר שאנחנו לא רגילים אליו בישראל בכלל ובחופים בפרט. הכל מתנהל באופן רגוע ושקט. אין ספק שהדבר מוסיף לחווית הביקור בחוף.

© שנהב דעבול

בתוך כל אחת מחמש הבועות, מתארחים בין 4-6 אורחים, ומקבלים שלל פינוקים מרעננים ואידיאליים לקיץ כגון: מזגן קר ומרענן, פינות ישיבה אלטרנטיביות, 'שמפניירות' וקרטיבים של 'נביעות+'. מלבד האיגלואים הממוזגנים, תוכלו למצוא בחוף גם שמשיות ומיטות שיזוף, ובר המחלק לכלל המתרחצים משקאות וקרטיבים של נביעות. 

© שנהב דעבול

הפעילות תתקיים עד יום שישי ה-29 באוגוסט. הכניסה חופשית לקהל הרחב, על בסיס מקום פנוי במתחם. בימי חול בין השעות 11:00-19:00 וביום שישי בין השעות 09:00-15:00.

כיצד נרשמים?

על מנת לשריין אירוח בתוך הבועה, כל שיש לעשות הוא להגיע לחוף אכדיה דרום - הרצליה בימי הפעילות, להירשם בעמדת הבר, ולהמתין לשעה בה נקבע זמן האירוח בבועה. השהייה בבועה היא ל 4-6 אנשים ולמשך כחצי שעה. מותנה מגיל 16 ומעלה.

תגובות