MY BFF: עדן גפני מספרת על שרון. צילום: עדן גפני

MY BFF: עדן גפני מספרת על שרון

הם איתנו כל הזמן, אנחנו מבלים איתם ומספרים להם הכל, אבל לא תמיד אנחנו מספיק מעריכים אותם. בפרויקט מיוחד, כתבי פרוגי מספרים על החברים הכי טובים שלהם, ומברכים אותם לשנה החדשה

החברה הכי טובה שלי היא שרון גולד. הכרנו בעצם לגמרי בטעות. נתנו לנו לעשות עבודה בערבית לעשות ביחד, שתי בנות שמעולם לא החליפו מילה ביניהן. שתינו התבאסנו על כך ממש. אני זוכרת שהגעתי אליה לעשות את העבודה ובאותו יום היא ספרה לי על בעיות עם החבר שלה (שעכשיו הוא אקס), ועזרתי לה. צחקנו, היינו פתוחות אחת עם השניה וברגע אחד הפכנו לחברות טובות.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

עם הזמן היא עדכנה אותי עוד ועוד מה קורה, ואני הקשבתי וניסיתי לעזור. שתינו היינו בתקופות רעות, בתחתית. הכרנו אחת את השנייה לאט לאט. אני מודה לאלוהים שהכרתי אותה אז, כי אני לא יודעת איך הייתי עוברת את זה בלעדיה. בין השאר התחלנו לדבר על הדברים אחרים ולגלות תחביבים משותפים.

© עדן גפני

גילינו שאנחנו כמו אחיות שהופרדו בלידתן, היינו כל - כך דומות. שתינו אוהבות מאוד לשיר, והיינו פותחות את המחשב שלה ומצלמות סרטוני וידאו שלנו שרות (שאף אחד לא יזכה לראות לעולם). היא התחילה לקרוא לי "דני", ואני קראתי לה בטלפון "שרוני". כולם התחילו לצחוק עלינו, על הצמד שנהיינו - "דני ושרוני".

אנחנו מדברות על הכל, והיא יודעת את הדברים הכי אישיים שלי ואני את שלה. לשרון יש השפעה גדולה עלי, ואני לא יכולה לספור את כמות הפעמים בהן היא תמכה בי, עזרה לי, ייעצה לי או סתם הקשיבה. אכפת לה ממני ממש, עד לרמה שהיא דואגת שאלמד למבחן או שאוכל משהו ואני מעריכה אותה על זה הכי בעולם.

© עדן גפני
© עדן גפני

כשרע לי, כשעצוב לי וכשבא לי לפרוק, שרון שם בשבילי. והיא חברת הנפש שלי, זאת שאני יכולה לומר לה הכל והיא לא תשפוט אותי. אני אוהבת אותה כמו אחות, והיא מסוג החברות שאני יודעת שימשיכו איתי עוד הרבה שנים ביחד, כי אין מצב שלא.

מבחינתי היא הכי יפה שיש, גם מבחוץ - אבל בעיקר מבפנים. ואני גיליתי אותה עם הזמן, את האופי המדהים שלה, את הנחישות והעצמאות שלה. את זה שהיא לא מוותרת - והיא תשב עד 4 בבוקר ללמוד למבחן ותעשה את ההכי טוב שלה, כי כזאת היא, לא מתפשרת על פחות. שתינו באותן מגמות, חולות באותו הזמן, אוהבות אותה מוזיקה, אותם בגדים, מתקנות אחת את השניה בלשון, מדברות בלי סוף, עם קשר מיוחד לאבא, אח באותו הגיל, בדיחות שרק אנחנו מבינות ועוד הרבה דברים משותפים רק לנו.

אז שרון - אין לי מילים להודות לך על כל מה שעשית בשבילי, ושנתת לי את השיעור הכי טוב לחיים. אני לא מוותרת עלייך, ובטוחה שנמשיך לעוד שנים רבות כאלה ושתדעי שאני אוהבת אותך הכי בעולם.

תגובות