הכשרון השבועי: הכירו את עמית נאור . צילום: עמית נאור

הכשרון השבועי: הכירו את עמית נאור

הוא כתב מחזמר בעצמו, למד דיבוב, הנחה תוכנית ברדיו, שיחק במספר תכניות טלוויזיה, כתב מעל אלפיים שירים והמילה ״לוותר״ לא קיימת אצלו בלקסיקון. הכירו את עמית נאור

עם כל כך הרבה תחומים כנראה שהשבוע הכותרת ״הכישרונות השבועיים״ מתאימה קצת יותר. אצל עמית נאור (22) מחיפה הרצון להיות שחקן וכוכב ילדים הוא קצת מעבר לחלום ילדות חולף. ״כבר מגיל 6 כיוונתי את עצמי לעולם הבידור - להופיע מול קהל על במות, בפסטיגלים, במחזות זמר, לשחק בסדרות ובעצם לגעת בכל התחומים בתעשייה״.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

את דרכו בתחום התחיל עמית כשהיה בן תשע בלבד. כמו רוב הילדים בגילו באותה התקופה הוא צפה בתוכנית "החדר של חני", רק שהוא החליט שהוא רוצה להיות שם, וכמי שלא יודע לקבל לא, גם הגיע. "החלטתי שאני נותן לעצמי מטרה להיות שם בתוך המסך ופשוט האמנתי בזה כל כך. בלי שאף אחד ידע, גם לא המשפחה, במשך חצי שנה ישבתי ושלחתי מיילים ומכתבים בדואר עד שביקשו להזמין אותי לתוכנית". מאותו הרגע ידע עמית שהוא לא הולך לעזוב את כל זה כל כך מהר: "כשהגעתי לאולפן אמרתי שאני אהיה שם, ידעתי שזה המקצוע שלי" הוא מספר.

© עמית נאור

משם הדרך שלו בתעשייה רק התקדמה והתפתחה: בגיל 16 הוא הנחה תוכנית שבועית ברדיו ירושלים בשם "מדברים על הכל עם עמית נאור" ובגיל 17 כבר הספיק לעבור קורס שדרנים ברדיו חיפה ולהחזיק בתעודת שדרן. מאז הוא כתב מונולוגים ומעל אלפיים שירים, עבר סדנאות משחק רבות, כתב מחזמר לילדים ונוער, עבר קורס דיבוב מקצועי, ואף השתתף בסדרות המצליחות "פרופיל 64", "אניגמה" ו"יומני החופש הגדול". כיום עמית מיוצג בסוכנות של מיכל גבריאלוב ושי גאני, וממשיך לטפח יחסים שצבר במשך השנים עם אנשי תקשורת ושחקנים שונים בעולם הבידור הישראלי, ביניהם רוני דלומי, נינט טייבעדי הימלבלוי ושני אטיאס. בקרוב הוא יעבור ניתוח אף במסגרת התוכנית "חלומות מפלסטיק" שם יופיע.

אז כמו שכבר כתבנו, האהבה של עמית לתחום הבידור ממש לא מובנת מאליו: "יש לי מיקרופון ראש שאני לובש אותו כל יום במשך שעה וחצי, אני עומד בחדר ושר, מדמיין את עצמי מופיע", הוא מספר. גם כשהוא יוצא מהבית הוא לא שוכח לקחת מיקרופון קבוע אצלו בתיק למקרה שיצטרך לעשות איזשהו קטע. האהבה שלו לתחום לא באה מרצון לכסף ותהילה: "אני מגיע לעולם הבידור לא בגלל הכסף והתהילה, אני בא לשם ממקום נקי שאני באמת רוצה לשמח ילדים. אני גם רוצה להעביר מסר שאפשר להצליח מכל מקום, עם יכולת כלכלית ובלי, הכל עניין של רצון ועשייה".

© עמית נאור

את המודל לחיקוי שלו רואה עמית בשתי דמויות שונות. האחת, השחקנית שני אטיאס: "היא אדם שהכתיב לעצמו מטרה ותמיד ידע שהוא יהיה שם והשקיע, היא מאוד חרוצה ובאמת עכשיו מצליחה בלוס אנג'לס והתקבלה לסדרות". הדמות השנייה היא הזמרת נינט טייב: "היא נשארת מי שהיא למרות כל הפרסום וההצלחה. תמיד הבטחתי לעצמי שגם שאני אהיה שחקן מפורסם עם קהל גדול אני אתייחס לקהל, אחרי הכל הקהל הוא מה שבונה אותך, בלי הקהל אנחנו לא היינו שום דבר".

הפרגונים והתמיכה לא מפסיקים להגיע מהמשפחה ומהחברים, וגם אל אלו שמרימים גבה יש לעמית מה לומר: "המוטו שלי הוא שאם יש לך חלום אל תיתן לו ללכת, תלך אחריו כל הדרך עד שיתגשם, ואני ממש לא הולך לוותר".

תגובות