OUR BFF: החברים מספרים על יהל כהן.

OUR BFF: החברים מספרים על יהל כהן

הם איתנו כל הזמן, אנחנו מבלים איתם ומספרים להם הכל, אבל לא תמיד אנחנו מספיק מעריכים אותם. בפרויקט מיוחד, כתבי פרוגי מספרים על החברים הכי טובים שלהם, ובטור שסוגר את הפרויקט: כתבי פרוגי מפתיעים במזל טוב מכל הלב את החברה הטובה שלהם

כשחשבנו על לכתוב על חבר או חברה הכי טובים שלנו, לכולנו עלה בראש רק בנאדם אחד שנצליח להקדיש לו ביחד את הטור - יהל כהן. הסיפור של כל אחד מארבעתנו שונה, וזה מה שהופך את ההיכרות עם יהל למיוחדת וייחודית, אז שנתחיל?

עוד במדור החדשות של פרוגי:

רויטל זיצר מספרת על השותפה לדוריטוס...

אני ויהל הכרנו בגן חובה, אבל החיבור האמיתי שלנו היה בכיתה ט'... סיפור קטן: בכיתה ו' הייתי חברה שלה תקופה קצרה וראינו את הטלנובלה "פטיטו" עד שהיא החליטה שאני מנצלת אותה (חולה על השגעונות שלה!).. ובכיתה ט' התחברנו שוב, היא קוראת את המחשבות שלי, היא מצחיקה אותי והכי חשוב שהיא מוציאה אותי מהסרט שאני חיה בו וככה גם אני מצחיקה אותה מעודדת אותה. אני ויהל זה ההוכחה שמזל סרטן ומזל מאזניים מסתדרים (פלוס מינוס מינוס) טוב ובגלל זה אנחנו חברות טובות, אני אוהבת אותה - היא כמו אחותי!

משה אבוטבול מספר...

את יהל הכרתי השנה, האמת בהתחלה מבחינתי זו הייתה עוד סתם הכרות, אבל מהר מאוד זה הפך לשיחות ועוד שיחות עד שהתאהבתי באישיות המדהימה שלה. יש לנו את הצחוקים שלנו, את הסרטונים ש"הורגים" אותנו מצחוק, את המשפטים שמאפיינים אותנו, את הסדרות שאנחנו מכורים אליהם (ראמפלסטולסקין זה אהבה!), את הסודות ואת הריכולים.

יהל באמת אדם מדהים! אתה יכול לספר לה הכל ולקבל תמיכה או מענה או סתם עוד אוזן קשבת! יש בה משהו מיוחד שנדיר שיש לאחרים - ובגלל זה כל כך הרבה אנשים יכולים להרשות לעצמם לכתוב עליה שהיא ה-BFF שלהם! ולמרות שכולם יכולים לכתוב את זה, כל אחד אצלה מרגיש מיוחד, אתה לא מרגיש שאתה בא על חשבון מישהו או שאתה אחד מאלף, אתה מרגיש מיוחד וזה מה שמאפיין את יהל - היא כל כך רגישה ואכפתית ואין ספק שהיא החברה הכי טובה שלי.

נועה ריינה (או "נועה ריינה מלכתימתנתיתקוותי" כפי שיהל קוראת לי) מספרת...

את יהל הכרתי בפרוגי, עוד בתקופה ששתינו היינו כתבות, אני הייתי וותיקה באתר - היא הייתה חדשה. יהל רשמה בקבוצת הפייסבוק של "פרוגי", פוסט מרגש על "משפחת פרוגי המורחבת", רק מי שבמשפחה מבין, הגבתי לה תגובה מרגשת והיא שלחה לי הודעה שניייה אחרי, כמובן שגם השאלה "איזה מזל את?", השאלה שיהל שואלת את כולם (בכל זאת עורכת האסטרולגיה באתר) הגיעה במהירות רבה. 

סלחו לנו על הרווחים!
סלחו לנו על הרווחים! © צילום מסך מהפייסבוק

יהל היא הנשמה שלי בחיים, היא אכפתית ומתוקה, אבל לא יותר מידי, אל תטעו שאתם יכולים לעבוד עליה. הכי כיף להתקשר ולחפור לה בלילות, וכמובן שהיא חופרת לי בחזרה. אני שמחה שאני יכולה ללמד אותך דברים וההפך. לפעמים ה-24 שעות האלה מהרגע שנכנסת ועד שיוצאת מרגישות כמו נצח מבלי שאת מדברת. 

למרות שהיא גרה בארץ רחוקה אי שם ביערות או קצרין בשמה המקורי, המרחק בנינו לא עוצר מאיתנו להיות ה-BFF הכי צמודות שמספרות הכל אחת לשנייה. אז #יהל_כהן_השווה, החברה ל-1.70 ומעלה, מזל טוב!

ומור אלמליח מספר...

את יהלי הכרתי ביום שהיא הצטרפה לפרוגי, היא שלחה לי הודעה עם המלל "אתה אחראי מדור מוזיקה ?" (דגש על הרווח), ומשם השאר היסטוריה. בהתחלה, כמובן, כמו את כולם - היא שאלה אותי מה המזל שלי, והתחילה לנתח אותי בדיוק לפי זה. לאט לאט למדתי להכיר ילדה מדהימה ומקסימה שיכולה להיות אוזן קשבת (רק בלילות, אחרת אין ריכוז), לתת המון עצות טובות ועם הזמן גם עורכת יצירתית ומעולה שאני שמח שהגיעה אלי.

עם הזמן למדנו עוד ועוד אחד על השנייה ובאמת הכרתי ילדה מדהימה שתמיד רוצה לעזור, תמיד מתנצלת (גם כשלא צריך!) ושכל אחד יכול להרגיש בנוח לפנות אליה וללמוד ממנה משהו, בעיקר במזלות. וחוץ מזה... מאזניים ועקרב מסתדרים מעולה, אז זו כנראה גם סיבה לזה. 

ועכשיו... מכולנו ביחדדדדדדדדדדדדדדדדדד... מזל טוב!!!!

תגיות
תגובות