הפעילים הצעירים: הכירו את שרונה ססונוב מהבית היהודי. צילום: שרונה ססונוב

הפעילים הצעירים: הכירו את שרונה ססונוב מהבית היהודי

בעוד מספר ימים נצביע בקלפי, וזה זמן מצוין להכיר את בני הנוער שפעילים במפלגות ומנסים להשפיע על הבחירה שלנו >> פרויקט מיוחד

מי אני? שמי שרונה ססונוב, אני בת 19 ומתגוררת בדרום ת"א.

למה דווקא הבית היהודי? בחרתי לפעול בבית היהודי, מכוון שזו המפלגה שמייצגת את דעותיי. אני מאמינה שהיא תייצג ותשמור על האינטרסים שלי בכנסת, תשמור על ארץ ישראל תורת ישראל ועם ישראל. כמובן, אני חושבת שהיא זו שתדאג לתושבי דרום ת"א. אני מאמינה ביו"ר המפלגה, נפתלי בנט. הוא ראוי להנהיג את המדינה שלנו. לדעתי, צריך לחזק אותו.

© שרונה ססונוב

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

כמה זמן אני פעילה? אני תומכת במפלגה מגיל 17, נכנסתי לפעילות במסגרת המפלגה בגיל 18, ככה שאני פעילה כבר שנה.

מה אני עושה בפועל? בפועל אני פעילת שטח של המפלגה, אני רכזת דרום ת"א בהנהגה הצעירה של הבית היהודי. הפעילה הדתיה של המטה החילוני, וחלק מהפניות הציבור של המפלגה. הייתה לאיילת שקד לשכה בדרום ת"א, והייתי עוזרת בריכוז הלשכה. אני מרכזת את "סיירת שקד" זו סיירת בשיתוף פעולה עם ההנהגה הצעירה ואיילת שקד. אנחנו משקמים אזורים בדרום ת"א, פרוייקט חשוב מאוד.

© שרונה ססונוב

מה המפלגה שלך מציעה לבני הנוער? המפלגה שלי מדברת המון לנוער הישראלי שלנו. יש לנו רשימה של צעירים, אשר פועלת המון למען החדרת הערכים לנוער שלנו. סגן שר החינוך שלנו, אבי וורצמן, יזם פרויקטים מקסימים לנוער שלנו.

עוד בפרויקט "הפעילים הצעירים": 

© שרונה ססונוב

עד כמה לדעתך חשוב להצביע? ב-17 למרץ כולנו יוצאים להצביע! זה יום חג לדמוקרטיה, אנחנו יוצאים לבחור את מנהיגי המדינה שלנו. כל קול חשוב. חשוב מאוד להצביע.

מסר לאומה: המסר שלי לבני נוער, פשוט תהיו פעילים. בגיל 17 התחלתי לפתח את המודעות הפוליטית שלי ולגבש דעות מוצקות. תרצו לפעול למען המדינה והציבור הישראלי. הנוער שלנו חייב להיות מודע למה שמתרחש במדינה שלנו. תהיו אכפתיים, תעזרו לזולת, ותקדמו דברים שאתם מאמינים בהם.

תגובות