50% מהעונים: הבגרות הכי מפחידה היא מתמטיקה.

50% מהעונים: הבגרות הכי מפחידה היא מתמטיקה

ביקשנו מכם הגולשים לענות על סקר הבגרויות הגדול שלנו, ועכשיו הגיע הזמן לחשוף את התוצאות. אז עם מי ומתי אתם הכי אוהבים ללמוד? ומה המקצוע הכי מיותר לדעתכם?

עונת הבגרויות, או איך שאנחנו אוהבים לקרוא לה, עונת ה"אל תדברו איתו אלא אם כן יש לכם אוכל או סיכומים טובים", מתחילה מחר באופן רשמי. במשך שבועיים ביקשנו מכם הגולשים לענות על מספר שאלות שקשורות לבחינות הבגרות שלכם, ועכשיו הגיע הזמן לחשוף את התוצאות. 

עוד במדור החדשות של פרוגי:

באופן לא מפתיע, מחצית מבני הנוער הכי מפחדים מהבגרות במתמטיקה. בהפרש ניכר בני הנוער פוחדים גם מבחינת הבגרות באנגלית (22%). הבחינה שהכי פחות מפחידה אתכם היא בחינת הבגרות באזחות (3% בלבד). הפחד גם מתבטא בכך שכ-25 אחוזים מהעונים היו מעדיפים להיבחן בבחינת הבגרות במתמטיקה במועד החורף הקרוב, ועוד 20 אחוזים היו מעדיפים להיבחן באנגלית. 

© מוטי קמחי

כמעט 33 אחוזים מהעונים אמרו שהבחינה הכי מיותרת לדעתם היא הבחינה בספרות. למרות הפחד הגדול, רק 8 אחוזים טענו שהבחינה במתמטיקה מיותרת, ועוד 2 אחוזים טענו שהבחינה באנגלית מיותרת. 

חופשי זה לגמרי לבד

כמחצית מבני הנוער גם טענו שהם הכי אוהבים ללמוד באמצע היום. כ-25% טענו שהם אוהבים ללמוד בבוקר, ועוד 25% טענו שהם אוהבים דווקא לעשות לילות לבנים. רוב בני הנוער מעדיפים ללמוד לבד (כ-60 אחוזים), עוד כ-30 מעדיפים ללמוד עם חבר או חברה, ורק כעשרה אחוזים מהעונים טענו שהם אוהבים ללמוד בקבוצה גדולה של אנשים. נתון מעניין נוסף שעולה מן הסקר שערכנו הוא שכ-50 אחוזים מהעונים נעזרים במורים פרטיים, מספר גבוה למדי. 

© tumblr

שיהיה לכם המון בהצלחה בתקופת הבגרויות ולנו רק נותר להגיד שתמיד אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה: 

© giphy
תגובות