תשכחו ממלצרות: עבודות חלומיות שהיינו רוצים לעבוד בהם. צילום: shutterstock

תשכחו ממלצרות: עבודות חלומיות שהיינו רוצים לעבוד בהם

התייאשתם מהעבודה שלכם בקיץ? אנחנו כאן כדי לתת לכם את רשימת העבודות שכולנו היינו רוצים לעבוד בהם. רובן לא כל כך ריאליות, אבל היי - לעולם אל תפסיקו לחלום!

החמוד: דמות בדיסני וורלד

תמיד חלמתם להיות אחת מדמויות דיסני? כנראה שהעבודה הזאת בול בשבילכם. כמה כיף ללכת יום יום לעבודה מחופשים לדמות אחרת וליהנות מחיבוקם של אלפי ילדים קטנים. יש בעיה אחת קטנה, דיסני וורלד רחוקה קצת, בקטנה, עשר שעות טיסה. גם יכול להיות קצת חם בחליפה, אבל חוץ מזה זה נשמע נפלא!

© צילום מסך tumblr

הישנוני: בודק מזרנים

כמה פעמים לא היה לכם כוח ללכת לעבודה וכל מה שרציתם היה פשוט- לישון?!? בודקי מזרונים היא עבודה מצויינת  בשבילנו, במיוחד אחרי תקופה עמוסה כל כך בלימודים. אז יאללה מי בא לשנ"צ, בעצם, מי בא לעבודה?

© WE HEART IT

עוד במדור החדשות של פרוגי:

הרטוב: בוחן מגלשות מים

הן צבעונית, רטובות וכיפיות בטירוף - מגלשות מים הן ללא ספק האטרקציה הכי שווה ומקררת בקיץ, אבל הרבה יותר שווה זה לעבוד בתור בוחן מגלשות מים. מי שאוהב מים וחולם לגלוש כל היום במגלשות מים, העבודה הזאת לגמרי בשבילו.

© shutterstock

המוזיקאי: לנגן ברחוב

זה נשמע קצת מוזר, בכל זאת, כתבה על עבודות חלומיות, אבל יש שיגידו שזה עבודה שווה ביותר! לצאת כל יום, לנגן ברחוב, לשמח אנשים ולקבל על זה אחלה כסף! אם חושבים על זה, בעבודה הזאת גם אין בוסים. קיצור, עבודה מעולה לחופש.

האחראי: מדריך בקייטנה

זאת כנראה העבודה הכי ריאלית ברשימה שלנו, וגם הכי נפוצה בקרב בני נוער. במבט ראשון, העבודה הזאת יכולה להיות מבאסת, אבל אם תחשבו על זה, להדריך בקייטנה זאת אחת האופציות הכי טובות לקיץ. אין כמו להגיע כל בוקר לעבודה הישר לחיבוק החם של הילדים הקטנים. מלבד תחושת הסיפוק האדירה, אתם יכולים להתנות ביחד עם החניכים בפעילויות שונות: פארק מים, יום בריכה, לשוט בסירות ועוד. ההנאה מובטחת!

© איתמר גרינברג

הטעים: טועם ממתקים

כן, כן, יש עבודה כזאת! מפעלי הממתקים צריכים אנשים שיטעמו את הממתקים לפני שהם יוצאים לשיווק. ביננו, מי לא היה רוצה לטעום ממתקים כל היום ולקבל על זה כסף? רק תזהרו על השיניים.

© צילום מסך tumblr

לא משנה במה אתם עובדים, תמיד תזכרו שמגיעות לכם שכר מינימלי לפי הגיל וזכויות בסיסיות. שיהיה בהצלחה! 

תגובות