רוצים לצאת לחופשה? 5 היעדים המומלצים ביותר.

רוצים לצאת לחופשה? 5 היעדים המומלצים ביותר

לחלקנו החופש הגדול כבר התחיל, וזה הזמן לחגוג אותו. אז איך נחגוג אותו? נטוס לאחד מהיעדים הכי שווים הקיץ - בורגס, איה נאפה, מליה, זקינטוס, ואיביזה. כל הפרטים והמחירים בכתבה

בימים האחרונים כבר אפשר לראות מאות צעירים המצטופפים על יד שער היציאה למטוס בדרכם אל החופש. כשהם לבושים במכנסיים קצרים, טי-שירט וכפכפים ועל גבם בתרמיל עמוס הם מצטלמים לסלפי אחרון ועולים אל המטוס שייקח אותם לחופשה קייצית ותוססת. היעדים החמים לצעירים הם היעדים שמרכז החופשה בהם הוא אקשן ללא הפסקה, ביום ובלילה, פעילויות ספורט ימי, מסיבות ענקיות עד אור הבוקר ורביצה אינסופית על חופים זהובים מלאים בחבר'ה כמותם.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

בורגס: חבילות החל מ-399$ לשבוע

בורגס היא עיר קיץ מרתקת בדרום בולגריה. יש בה מגוון אתרים היסטוריים ואטרקציות מדליקות, אך בחודשי הקיץ היא הופכת למסיבה אחת גדולה. חוף סאני ביץ' בבורגס הפך להיות אחד היעדים החמים המושכים צעירים מכל העולם. בכל לילה מתכנסים אלפי בליינים הרוקדים במועדונים לצלילי התקליטנים המובילים בעולם. בערב אחד הם עוברים ממועדון למועדון, רוקדים, שותים ונהנים, בכל מועדון מחדש.

איה נאפה: חבילות החל מ-299$ לשבוע

אמרתם איה נאפה בקפריסין, אמרתם מסיבות קצף, טרקטורון צמוד וחוף ניסי ביץ'. חוף ניסי ביץ', החוף המרכזי של איה נאפה מלא בצעירים אירופאים שצולים את עצמם בשמש מול חופי הים הצלולים והכחולים. כשהם רוצים קצת לשבור את השגרה, הם נהנים מאטרקציות צעירות ומטריפות כמו באנג'י, אוניית המסיבות, וביקור בפארק המים - "Waterworld" המעוצב ברוח סיפורי המיתולוגיה היוונית ויש בו את המגלשות הכי שוות ומפחידות באזור.

מליה: חבילות החל מ-299$ לשבוע

למעלה מעשרת אלפי צעירים בחרו לבלות בקיץ שעבר את החופשה במליה כרתים, והם ידעו טוב מאוד למה. במליה יש בה כל מה שצעירים מחפשים. חופי ים קסומים, חול זהוב, פאבים, טברנות, ריקודים והרבה אדרנלין באוויר. רוב בתי המלון במליה נמצאים על רצועת החוף והרחוב הראשי הוא הרחוב של הברים והמסיבות. המועדונים מפוצצים בצעירים, האלכוהול נשפך כמו מים ובדרך כלל גם את אף אחד לא מעניין הגיל שלכם.

זקינטוס: חבילות החל מ-499$ לשבוע

החופים הנפלאים של זקינטוס וקרני השמש הים תיכונית מתאימים לכל צעיר וצעירה המתכננים לחזור שזופים במיוחד מהחופשה. בכל שני מטר בממוצע אפשר למצוא פאב, מסעדה או טברנה. בזקינטוס יש הרבה אטרקציות כמו ביקור במערה הטרופה, ביקור במערות הכחולות, וגם אם אתם לא מצליחים להרים את עצמכם מהרביצה האינסופית על החוף, אסור לוותר על המסיבה הלבנה באי קמאו. בכל ערב בשעה שמונה בערב מתאספים המוני צעירים לבושים כולם בבגדים לבנים למסיבה מטורפת המתחילה מול השקיעה ונגמרת מול הזריחה.

איביזה: חבילות החל מ-799$ לשבוע

האי איביזה ידוע בחיי הלילה הסוערים שלו ובחופיו הזהובים והארוכים. חופי האי זוכים כל שנה בפרס החופים הטובים והמים בהם הם המים הצלולים ביותר שראיתם אי פעם. איביזיה המציאה את המתכון המושלם לחופשה צעירה, אווירה קסומה וייחודית, אוכל מצוין, בתי מלון מפנקים, נוף עוצר נשימה, מזג אוויר ים תיכוני ותנאים אידיאליים לחופשת בטן גב.

אתם לא צריכים לשבור את הראש ולחפש איפה לבלות את החופשה, באיסתא כבר ארגנו לכם חופשות לוהטות והכינו מבחר יעדים, אחד מהם מיועד לכם.

תגובות