המדריך לבן הנוער החסכן: איך תשמרו על הכסף שלכם?. צילום: צילום מסך tumblr

המדריך לבן הנוער החסכן: איך תשמרו על הכסף שלכם?

אנחנו יודעים שאתם מדחיקים את העובדה הזאת, אבל נותרו בסך הכל עוד שבועיים וקצת לחופש הגדול. אם גם אתם מרגישים שהכיסים שלכם מתרוקנים מהר מידי ורוצים לחסוך, ריכזנו עבורכם מספר טיפים לבן הנוער הישראלי והחסכן. תודו לנו אחר כך

להביא לסרט פופקורן ושתייה מהבית 

זה אולי מצטלם פחות טוב באינסטגרם, אבל זה חוקי ויחסוך לכם לא מעט שקלים. ברוב בתי הקולנוע, פופקורן גדול עולה כמעט 30 שקלים, בעוד שחבילה עם שש שקיות תעלה לכם כ-15 שקלים. נכון, זה דורש הכנה מראש וקצת סחיבה מהבית, אבל תזכרו שבסופו של דבר הכסף הקטן שאתם חוסכים בכל פעם מצטבר לסכום גדול. 

© צילום מסך אינסטגרם

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

להביא כיסא לים מהבית 

נכון, קצת קשה לסחוב את זה, אבל תודו שמבאס להוציא כסף על מקומות ישיבה בחוף כשאתם במילא בתוך המים רוב היום. גם מחצלת או שמיכה קטנה שנכנסת לתיק יכולה לעזור. 

© עידו ארז

לבדוק מבצעים לפני שיוצאים לבילוי

לא משנה אם אתם יוצאים למסעדה, למסיבה, לסרט או לאטרקציה עם המשפחה כדאי לכם לחפש ברחבי האינטרנט מבצעים שווים. חברות האשראי מציעות מגוון הטבות למקומות בילוי שונים, אתרי קופונים מציעים דילים שווים ואפילו עיריות שונות ברחבי הארץ מציעות מבצעים מיוחדים לבני הנוער בעיר. אבל תמיד תזכרו, שלפעמים מספיק רק להיות ביחד ולהינות אחד מחברת השני, גם בלי להוציא כסף רב על פעילויות. 

© shutterstock
כתבה
DIY: דרכים להתקרר ולשרוד את החום הקייצי
נועה ריינה
כולנו מספיקים שהחום שתקף אותנו היום הוא בלתי נסבל, לכן אספנו לכם דרכי DIY שתוכלו להפיג את החום, לנצל את אמצעי הקיץ ופשוט להתקרר!

להכין ארטיקים ביתיים 

הם טעימים ובעיקר ידאגו לקרר אתכם בטמפרטורות הגבוהות. נכון, הם לא עולים הרבה כסף, ולהכין אותם לבד לא יחסוך לכם כסף רב, אבל לפחות הרווחתם פעילות כיפית וקרירה לקיץ, שהכי כיף לעשות עם החברים או המשפחה. 

להזמין טיסה לחו"ל ברגע האחרון

בתכל'ס אין יותר כיף מלסגור כרטיסים כמה שעות לפני לארוז מזוודה ולהגיע לשדה התעופה. מלבד הכיף שבספונטניות, לפעמים אפשר למצוא דילים במחירים זולים מאוד, בייחוד בחודש אוגוסט שבו המחירים בשמיים. תהנו!

© giphy
תגובות