כולם בשביל אחד: צופי רמת גן התגייס כדי להציל את עומרי. צילום: תנועת הצופים

כולם בשביל אחד: צופי רמת גן התגייס כדי להציל את עומרי

לאחר שחניכה אחת בשבט ראתה את סיפורו של עומרי בטלוויזיה, היא החליטה לגייס את כל השכבה הבוגרת בשבט לפתוח את השנה במעשה טוב - ולגייס עבור עומרי כסף לטיפולים בדרך יצירתית במיוחד

פתחו את השנה במעשה טוב: השכבה הבוגרת בשבט צופי רמת גן, החליטה להתגייס ובשלושה ימי מכירות לפני ראש השנה גייסה תרומות להצלת עומרי בן הארבע שגידול סרטני התפתח בראשו, וזקוק לשני מליון שקלים על מנת לעבור את הטיפול בעל הסיכונים הרבים ולהציל את חייו. 

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:


אחת מבוגרות השבט ראתה כתבה מרגשת בטלויזיה על עומרי דוד, ילד בן ארבע החולה בסרטן קשה וזקוק לטיפול ניסיוני שיציל את חייו, והחליטה לגייס את כל השכבה הבוגרת של השבט לשלושה ימים על מנת לגייס את הציבור שיתרום להצלתו של עמרי.

© תנועת הצופים

"היא ראתה את זה בטלויזיה, והחליטה להרים את הכפפה ולעשות למענו פרוייקט. היא אירגנה שלושה ימים לפני החג (ראש השנה - ש.ר) חלוקת תפוח בדבש. אנשים קיבלו תפוח בדבש בשקית ותרמו מינימום של עשרה שקלים למען עומרי. כך גויס סכום של עשרים אלף שקלים עבורו", מסביר יונתן רכז השבט. 

השכבה הבוגרת של השבט (כיתה י'-יב') ביצעה את ההתרמה בשלוש נקודות: קניון גבעתיים, מרום נווה, וכיכר רמב"ם, בנקודות אלה חילקו החניכים לאנשים שקיות ובהן תפוח ודבש לכבוד השנה החדשה לאחר מכן תרמו האנשים כל אחד כל סכום שירצה מעל עשרה שקלים על מנת לעזור למשפחתו של עמרי לגייס תרומות כדי להציל את חייו (ועל הדרך גם כדי לעשות מעשה טוב לכבוד השנה החדשה).

© תנועת הצופים


הרבה מעבר לתרומה הגדולה שגייסו, השכבה קיבלה הרגשה מדהימה וחיובית לפתיחת השנה העברית וזכו לעשות מצווה למען עמרי ומשפחתו, ואכן ההצלחה של ההתרמה הייתה גדולה, אזרחים רבים התגייסו ותרמו וסכום התרומות שגוייס עומד על כ-20,000 ש"ח בשלושה ימים בלבד(!).

אין ספק כי ההצלחה של ההתרמה רק מוכיחה עוד יותר כמה בני נוער יכולים וצריכים לשנות ולעזור לזולת, ולהצליח בפרוייקטים גדולים שיכולים להציל חיים.

אפשר לתרום לעמרי גם:
בטלפון- 03-9411605
בהעברה בנקאית- בנק לאומי, סניף 912, חשבון 6071578
בצ'ק בדואר- עבור מאבק לחיים, רחוב כנפי נשרים 3, גבעת שאול ירושלים, (נא לציין: עבור עומרי דוד).

תגובות