יש לי יום יום חג: 8 דברים שקורים לכולנו בתקופת החגים. Shutterstock

יש לי יום יום חג: 8 דברים שקורים לכולנו בתקופת החגים

התקופה הכי טובה או הכי מעצבנת של השנה (תלוי את מי שואלים) נמצאת בעיצומה, ואנחנו ריכזנו לכם שמונה דברים שקורים רק בתקופה הזאת

הרבה אוכל ודודות רחוקות

אוכל, אוכל ועוד קצת אוכל. זה הדבר שהכי מסמל את התקופה הזאת. ובכלל אחד הדברים הכי פחות כיפיים ברשימה, זה המפגשים עם המשפחה הרחוקה שבכלל לא זוכרים בארוחת החג ואת הדודות המעצבנות שצובטות לנו את הלחיים. מזל שיש סמארטפון. 

© shutterstock

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

שוברים שגרה

ההפסקות הקצרות בין החגים מעצבנות נורא, ללכת לבית הספר ליומיים ולהיות שבוע בבית ללכת לביום אחד לבית הספר ואז לשבת עוד ארבעה ימים בבית.

דחייה של דברים

מי מאיתנו לא מכיר את התחושה הזאת: החופש מתחיל, ואנחנו חיים בסרט שיש עוד מלא זמן עד שהוא ייגמר. אנחנו עושים רשימה של כל המטלות שיש לנו לעשות בחופש הזה, ובדרך כלל גם מכניסים אותה בחזרה למגירה. ואז אנחנו דוחים את שעורי בית ונזכרים בהם רק ביום האחרון של החופש. שלא נדבר על הדיאטה שאנחנו כל הזמן דוחים לאחרי החגים.

© tumblr

המון טיולים

קמים בבוקר, ואתם בונים על יום של רביצה מול הטלוויזיה או משחקי מחשב. אבל להורים - להם כמובן יש תוכניות אחרות בשבילכם - הם גוררים אתכם לטיולים סובבי ישראל. פאן. 

© שנהב דעבול

משעמםםם

אוקיי, אוכלים, מטיילים ויושבים עם המשפחה ומה אז?! לא נשאר כל כך מה לעשות. 

מיליוני שיחות בוואטסאפ

כולם שולחים אחד לשני הודעות "העתק - הדבק" של חג שמח, ומחוסר נעימות אתם מרגישים שאתם חייבים לשלוח לכולם "חג שמח" בחזרה, וחצי יום מתבזבז רק על לענות להודעות האלו.

© פרטי

שופינג

בינגוד לשאר הסעיפים, אין ספק שזה הסעיף הכי כיפי ברשימה הזאת, כי בתכלס, איזו אמא לא רוצה שהבית יראה מושלם ושאתם תהיו לבושים בבגדים חדשים וחגיגיים? מה גם שבתקופה הזאת יש את המבצעים הכי שווים. 

© shutterstock

עייפות

אחרי כל החגים והבישולים והניקיונות כל מה שאנחנו רוצים זה לחזור לישון לכל היום. או לפחות עוד חמש דקות לפני שקמים מהמיטה. 

© imgur
 
תגובות