"בית הספר כופה עלינו לא לאכול בשר". צילום: GettyImages

"בית הספר כופה עלינו לא לאכול בשר"

נערה בת 15 טוענת באתר askpeople כי מנהלת בית הספר כופה על התלמידים אורח חיים טבעוני ומבקשת את עצות הגולשים בנושא

רק לאחרונה יצא חוק חדש שאוסר על מכירת שתייה מתוקה ברחבי בית הספר והגבלה על מכירת מוצרי מזון מסוכרים, אך מנהלת אחת החליטה לקחת את האיסורים צעד אחד רחוק מדי ואסרה על תלמידיה לאכול בשטח בית הספר מוצרים מן החי. כך טוענת נערה בת 15 באתר ask people.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

אותה נערה פנתה לגולשי האתר בבקשה לייעץ לה מה לעשות בנוגע לאיסורים של המנהלת. לטענתה הכל התחיל כשמנהלת בית הספר החליטה לאמץ אורח חיים טבעוני. היא מספרת כי היא כל הזמן עברה בין הכיתות והטיפה להפסיק לאכול בשר. עוד מתארת אותה נערה כי כנראה המורות רצו להתחבב על ידי המנהלת וחלקן הפכו לטבעוניות ולצמחוניות, וכתוצאה מכך הן כל הזמן כופות על התלמידים את אורח החיים שלהן. 

הנערה ממשיכה ומספרת על מקרה מסויים שקרה לטענתה עם אחת המורות - "הבאתי סנוודיץ' עם חביתה והייתי בדרך להפסקה והיא עשתה לי פרצוף.. ופעם אחת בכלל, הבאתי סנוודיץ עם נקניק והיא אמרה לי לזרוק אותו" אותה נערה, אובדת עצות ושואלת מה עלייה לעשות "אני לא רוצה לעבור לצמחונות או טבעונות. ובית הספר הזה הוא ממש טוב ואני לא רוצה שינזפו בי או יורידו לי ציון".

 

© צילום מסך

 

המגיבים באתר היו לגמרי בעדה וחלקם אפילו זעמו והתעצבנו על האומץ שיש לבית הספר לכפות על התלמידים סוג מזון מסויים". בין התגובות ניתן למצוא עצות לדרכי פעולה "תעדכני את ההורים שלך", ואף לפנות משרד החינוך כדי לטפל בבעיה, "תפני למחלקת חינוך בעירייה של העיר שלך, או למפקחת המחוזית, או למשרד החינוך עצמו".

© צילום מסך

נוספים הביעו תמיכה והסכימו עם הנערה כי אכן מעשה זה של בית הספר הינו בלתי חוקי ואף לא הגיוני, "אין להם שום זכות לעשות דבר כזה!". בנוסף אנשים מקהילת הצמחנות והטבעונות בארץ היו לגמרי לצד הנערה וגם הם הסכימו כי מצב כזה לא אמור לקרות, "אני צמחוני כבר שלוש שנים כמעט, ואני חושב שמה שקורה בבית הספר שלך זה פשוט בושה".

© צילום מסך

 לעוד שאלות ועצות - הכנסו לאתר ASKPEOPLE

תגובות