לגו וצמידים של ערן זהבי: מעשים טובים לשנה החדשה. צילום: פרטי, פתחון לב

לגו וצמידים של ערן זהבי: מעשים טובים לשנה החדשה

מחפשים לעשות מעשה טוב לשנה החדשה? רכזנו עבורכם רשימה קטנה של מעשים שיעשו לכם טוב על הלב וחיוך עבור אחרים

לקראת ראש השנה שמלא בהתחלות חדשות וברצון לעשות דברים שממלאים ומספקים, ריכזנו עבורכם את המעשים הטובים שתוכלו לעשות וישמחו את האחר, השונה ויגרמו לכם לתחושת סיפוק עצומה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מתנות קטנות

עובדי סטודיו אנד ג'וי, אנשים שמתמודדים עם מוגבלויות, פונים לציבור לבוא ולעזור בהכנה ואריזה של מתנות וחבילות שי לחג. העבודה בסטודיו נמצאת בימים אלו במלוא הקצב לקראת ראש השנה המתקרב והעובדים, אנשים גאים שמתפרנסים אך ורק מעמל כפיהם ללא תמיכות חיצוניות, זקוקים לכל סיוע.

עיקר העומס בסטודיו הוא ביום שישי הקרוב, 23 בספטמבר, והעובדים זקוקים לעזרה רבה שכן הם קיבלו הזמנות לאלפי מתנות וחייבים לספק אותם בשבוע שלפני החג.

© באדיבות רוני חסיד

המבקשים לעזור מוזמנים להתקשר או לשלוח הודעה ליובל 054-6362625 או לאסי 052-4789606 לתיאום זמן הגעה.

לגו למטרה טובה

כשעומר סייג היה בן שבע הוא אובחן כחולה בסרטן ובמשך שנה ושמונה חודשים עבר טיפולים קשים, בהם עמד בגבורה יוצאת דופן ולא איבד לרגע את החיוך ואת האופטימיות. מה שאהב יותר מכל היה לבנות בלגו. במהלך המחלה הרכיב עשרות דגמים של לגו, ומצא בכך נחמה והקלה מהטיפולים והאשפוזים הארוכים.

עומר ז
עומר ז"ל © צילום פרטי. מתוך אתר headstart

בפברואר 2015, בגיל 8, עומר נפטר והשנה החליטו חבריו לכיתה להנציח את זכרו בדרך מיוחדת למדי (שכולל גם סרטון מיוחד) - בניית מגדל הלגו הגבוה בעולם - כזה שייכנס לספר שיאי הגינס. אירוע הקמת המגדל הוא הפקה יקרה ומושקעת ששנפתח לה פרויקט הדסטארט בחול המועד סוכות בפארק גני יהושע - כדי לרכוש מספיק קוביות לגו כדי לבנות את המגדל וגם כדי להשקיע באירוע הגדול. הפרויקט נעשה בשיתוף עמותת חיים למען ילדים חולי סרטן.

אם אתם גם רוצים לתרום לפרויקט - לחצו כאן

 

 

גם תרומה וגם משחק של ערן זהבי סין

לקראת ראש השנה השיק שחקן הכדורגל ערן זהבי, את צמידי "EZ7", כחלק מפרויקט "שווים" יחד עם פתחון-לב, ב-10 ש"ח בלבד לצמיד, כשכל ההכנסות מועברות לרכישת סלי מזון לנזקקים. כל מי שיתרום 50 ש"ח לארוחת חג לנזקקים, יקבל 5 צמידים ויוכל להיכנס לתחרות בה המנצח זוכה בטיסה זוגית לסין ואירוח במשחק של זהבי. את הפרס לתחרות תרם אתר CHINABUY. ועדה מיוחדת בהשתתפותו של זהבי תבחר את המשפט המקורי ביותר והכותב יזכה בחבילה זוגית הכוללת טיסה, ארבעה לילות במלון כרטיסי כניסה למשחק של זהבי בסין.

© באדיבות פתחון לב

ניתן לתרום ארוחת חג למשפחה נזקקת באתר פתחון-לב, או לרכוש חמישה צמידים באתר CHINABUY, סניפי סופר ברקת סניפי רשת ורטהיימר ספורט וסניפי רשת אופיס דיפו. מלוא הסכום מרכישת הצמידים מיועד לרכישת סלי מזון לחג למשפחות נזקקות. ניתן להשיג את הצמידים באתר פתחון-לב – לחצו כאן

© פתחון לב

 

תגובות