"מחרימים מישהי ואני רוצה לעזור - כדאי לי?". צילום: shutterstock

"מחרימים מישהי ואני רוצה לעזור - כדאי לי?"

תופעת החרם היא תופעה חמורה וקשה בקרב בני נוער. הפעם, נערה מספרת באתר askpeople שילדיה לכיתה מחרימים את אחת הילדות בכיתה, שהיא עולה חדשה וביישנית, ומתלבטת האם ואיך לעזור לה

נטע בת ה-14 מספרת באתר askpeople שיש ילדה בכיתה שלה שהילדים עושים עליה חרם ללא סיבה: "מתחילת השנה הם סימנו מישהו חלשה עולה מארגנטינה שבקושי מוציאה מילה מהפה וכל היום רק זורקים לה הערות מגעילות ופוגעות ועושים לה שטויות כמו לקשור לה את התיק לכיסא, להרוס את הדברים בקלמר שלה, לזרוק את הסנדוויץ' שהכינו לה לבית ספר".

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נטע מספרת כי לילדה שעושים עליה חרם יש יום הולדת בקרוב והיא מתלבטת אם לקנות לה מתנה ועוגה, ולנסות לפחות לשמח אותה ביום ההולדת ולהניח לה על השולחן מכל הכיתה או לא. ההתלבטות שלה היא בגלל שהיא לא רוצה לשתף את הכיתה במה שהיא רוצה לעשות בגלל שהיא יודעת שהם לא ישתפו איתה פעולה, אולי ינסו להרוס לה ואפילו "יסמנו אותה" ויעשו גם עליה חרם.

© צילום מסך

חלק מהגולשים תמכו מאוד במעשה שהיא רוצה לעשות ואמרו: "תקני לה עוגה, ועל הדרך תהיי חברה שלה! תעזרי לה ותתמכי בה". גולש נוסף הוסיף: "היא זקוקה לך, תני לה כוח. תשמחי אותה. את תצאי גדולה מהחיים". על החששות שלה אמרה גולשת אחרת: "אני מבינה אותם, אבל לא צריך להתחשב בהם. את לא צריכה לרצות ילדים שמחפשים את מי להקניט ולהחרים". אחרים הציעו לה אפילו להעניק לה את המתנה בארבע עיניים או לשתף רק את החברות הקרובות במעשה. 

תגובות