על קו הזינוק: הכירו את שחקנית הכדורעף דולב חזן. צילום: יוסי לזרוף

על קו הזינוק: הכירו את שחקנית הכדורעף דולב חזן

אנחנו ממשיכים להכיר לכם בכל שבוע בני נוער שמקדישים את כל חייהם לספורט ומעוררים השראה. הפעם, תפסנו את שחקנית הכדורעף דולב חזן, קפטנית נבחרת הנערות של ישראל, לשיחה על החלום לייצג את המדינה, האימונים, הלימודים והמודל לחיקוי מהנבחרת הבוגרת של ישראל

דולב חזן היא שם עולה בכדורעף הישראלי והיא רק בכיתה י"א. חזן משמשת כקפטנית נבחרת הנערות של ישראל בכדורעף ובעונה האחרונה אף הצעידה את קבוצתה הבוגרת לזכייה בליגה הלאומית לנשים. 

עוד במדור "על קו הזינוק": 

© צלם: יוסי לזרוף

באיזה גיל התחלת להתחרות?

"זו השנה הרביעית שלי בענף, הגיעה בכיתה ח' לאקדמיה למצויינות בווינגייט והשאר היסטוריה".

מי המודל שלך לחיקוי?

"שחקנית שאני מאוד מאוד אוהבת היא מורן צור, קפטנית נבחרת ישראל. מורן היא פייטרית, וספורטאית מדהימה. היא שחקנית התקפית כמוני ובהחלט משמשת לי מודל להערצה".

איך את מצליחה לשלב בין הלימודים לבין האימונים הרבים?

"זה לא פשוט, אבל מסתדרים. למזלי יש לנו תמיכה נפלאה של האקדמיה, שמפעילה מרכזי לימוד בשעות אחר הצהריים, ומאוד עוזרת לנו להישאר בענייני הלימודים גם בין האימונים. צריך הרבה מוטיבציה וזה יקרה".

מה ההישג הכי גדול?

"להשתתף במוקדמות אליפות אירופה עם נבחרת ישראל בתור 'חריגת גיל', זאת אומרת, שלמרות שהייתי קטנה מהאחרות זכיתי להשתתף בקמפיין וזה מאוד מחמיא. הישג נוסף הוא זכייה במקום ה-1 בליגה הלאומית לנשים, אני משחקת בקבוצת האקדמיה ומאוד גאה בהישג שלנו".

2_1
© צילום: יוסי לזרוף

יש לך טיפ לבנות שרוצות לעסוק בכדורעף כמוך?

"הדבר הכי חשוב הוא לא להקשיב למה שאחרים אומרים. לדעת מה את שווה, ופשוט לא להקשיב למי שאומר שלא תצליחי. חשוב לזכור שתמיד יש משברים, ויש קושי ותסכול, החוכמה היא פשוט להמשיך הלאה. ברגע שתגיעו להצלחה תבינו שכל מה שעשיתן היה שווה את ההשקעה".

איפה את רואה עצמך בעוד כמה שנים?

"ממשיכה בכדורעף, בהגשמת החלום. המטרה היא כמובן להגיע לנבחרת הנשים הבוגרת ולייצג את המדינה, זה החלום ואני מקווה שאגשים אותו".

תגובות