בת 15: "חברה שלי התאבדה ואני חותכת לעצמי ורידים". אילוסטרציה. צילום: shutterstock

בת 15: "חברה שלי התאבדה ואני חותכת לעצמי ורידים"

נערה בת 15 מספרת באתר ASKPEOPLE על חברתה שהתאבדה לפני שבועיים ועל הקשיים שלה, ומהם הדברים שהובילו למקרה המצער ועל כך שהיא לא יכולה להתמודד עם האובדן

נערה בת ה-15 שבורה ובדיכאון אחרי התאבדות חברתה הטובה. היא מספרת באתר askpeople שאימא של אותה ילדה נפטרה לפני שנתיים אבל עדיין היא המשיכה לחייך. אותה נערה שהתאבדה עברה שיימינג ברשתות החברתיות הקוראות לה ללכת בעקבות אמה ולמות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"קיללו אותה, קראו לה יתומה, אמרו לה שתלך בעקבות אמא שלה, אמרו לה שתמות כבר". אחרי תופעת השיימינג האיומה הזאת הנערה לקחה דף ורשמה מכתב פרידה לאביה: "מצטערת אבא, אמא אני באה".

החברה שלה נכנסה לדיכאון, היא הייתה מתקשרת אליה ומדברת לעצמה, הייתה נכנסת לכיתה ויושבת במקום הקבועה שלהן, היא לא אוכלת. בנוסף לכל אלו היא גם עברה בית ספר, כי היא לא יכלה לסבול את חוסר הנוכחות שלה חברתה.

© צילום מסך מaskpeople

"בית הספר העיף את הילדים האלה מבית הספר ופתחו להם תיק במשטרה. אבל הם את שלהם השיגו, הם הרגו ילדה, יש להם עכשיו דם על הידיים, אין להם מצפון".

אותה נערה בת ה-15 משתפת כי היא חותכת ורידים ומספרת על האובדן שלה ועל כמה שהחברה חסרה לה.

"מידי פעם אני חותכת לעצמי ורידים. אתם יכולים לקרוא לי פתטית, אתם יכולים לקרוא לי פחדנית ואתם יכולים לקרוא לי סתומה, אבל לא אכפת לי, הדבר היחיד שהיה אכפת לי ממנו, מת לתמיד והוא בחיים לא יחזור. בגלל הילדים האלה היא איבדה את החיים שלה. ובגללם אני איבדתי חברה מדהימה".

הגולשים לא נשארו אדישים לקריאת המצוקה של הנערה והגיבו לפוסט שלה באתר כי היא לא אשמה במה שקרה לחברה שלה ולכן היא לא צריכה לפגוע בעצמה, אחרים המליצו לה לפנות לגורם מקצועי ולעבסור טיפול כדי שלא תתאבד חלילה, אחרים עודדו אותה וניסו לגרום לה לראות את הצד הטוב והאופטימי.

לעוד שאלות ועצות - היכנסו לאתר askpeople 

תגובות