"לחברה שלי יש יותר לייקים, להמשיך להיות חברה שלה?". צילום: shutterstock

"לחברה שלי יש יותר לייקים, להמשיך להיות חברה שלה?"

נערה בת 15 התייעצה עם הגולשים באתר askpeople לגבי סיטואציה שאנו נתקלים בה פעמים רבות בחיים הוירטואליים - כמות לייקים ועוקבים ברשת. מה הגולשים ייעצו לה לעשות?

פעמים רבות הרשתות החברתיות משפיעות על איך שאנחנו תופסים את עצמנו ואת הקשר עם חברים שלנו. נערה בת 15 התייעצה עם הגולשים באתר askpeople בעניין הקשור לכך: "חברה שלי מקבלת יותר לייקים ממני ויש לה גם יותר עוקבים ממני", היא סיפרה לגולשים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"מבחינת מספרים, לי יש 2000 עוקבים ולה יש 3000. ואני מקבלת על כל תמונה רק 100 לייקים והיא מקבלת 200. לדעתי, היא סתם מעלה דברים לא מעניינים ואני מעלה תמונות יפות של עצמי שהשקעתי בהן והתאפרתי והתלבשתי רק בשבילן". בנוסף, היא שוקלת האם להמשיך את הקשר עם אותה חברה: "היא חברה שלי כבר מאז שאנחנו בכיתה ב! להפסיק להיות חברה שלה? היא מעצבנת אותי". 

© GettyImages

הגולשים ייעצו לאותה נערה להתעסק פחות במה שקורה בעולם הרשת ויותר במה שקורה במציאות: "לדעתי את מגזימה גם בתגובה וגם בפרופורציות. אוקיי, אז יש לה יותר עוקבים. זה סוף העולם? לא. תהיי חברה שלה". 

"הלייקים לא מעידים על שום דבר", כתבה גולשת נוספת. "את לא צריכה להתאפר ולהתלבש במיוחד בשביל תמונות. צריך לזכור שכמות הלייקים לא משפיעה על האישיות של האדם". אחרים ייעצו לה גם לנהוג בגישה אחרת כלפי הנושא: "זו חברה שלך! את אמורה לפרגן לה", כתב אחד הגולשים. 

לפני זמן לא רב עסקנו גם בנערה ששאלה האם להעלות תמונה חושפנית כדי להעלות את מספר העוקבים באינסטגרם. אחת הגולשות הגיבה על אותה שאלה כי: "התמונות שאת מעלה באינסטגרם ובכלל ברשת נשארות שם לנצח. אינך יודעת לאן הן הולכות, ברגע שאת מעלה את מאבדת שליטה עליהן. חבל שבשביל להשיג עוקבים תעשי דברים שלא תוכלי לשנות אחר כך". אנחנו חושבים שברשת צריך להתנהל בשיקול דעת ובאחריות, ותמיד לזכור את ההשלכות שיכולות להיות למעשים שלנו.

תגובות