על קו הזינוק: הכירו את המתאגרף נועם אלון. צילום: גיא חג'ג'

על קו הזינוק: הכירו את המתאגרף נועם אלון

בכל שבוע נכיר לכם בני נוער שמקדישים את כל חייהם לספורט ומעוררים השראה. הפעם, נועם אלון, אלוף אירופה לנוער באגרוף תאילנדי

נועם אלון ממודיעין הגיע לאגרוף התאילנדי רק לפני שנה וכבר זכה בתואר אלוף אירופה לנוער באליפות האחרונה שהתקיימה הקיץ בבוקרשט. אלוןף בן ה- 15, מתאמן כל יום ובטוח שעוד יגיע רחוק

עוד במדור על קו הזינוק:

איך הגעת לאגרוף תאילנדי?

"התחלתי כשהייתי בן 14, בתחילת כיתה ט'. רציתי לנסות ללמוד אגרוף תאילנדי, כבר בפעם הראשונה כשהגעתי לאימון הראשון ב-'CHOK-DEE' ופשוט התאהבתי בענף וידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות".

יש לך מודל לחיקוי בענף, מישהו שאתה מעריץ?                                                                

"אני תמיד שואב השראה מכל אחד בכל מקום. אבל אם צריך להיות ספציפי אני מאוד שואב השראה מהמאמן שלי, ניסים יונה, אני מאוד מעריך אותו. הוא נותן לי כיוון ומוטיבציה להמשיך הלאה בעבודה הקשה".    

© גיא חג'ג'

                   

איך אתה משלב בין האימונים הרבים ללימודים?                                                                 

"למרות האימונים הרבים אני שומר על רמה גבוהה בלימודים ולפעמים יש תקופות של ירידה ואז אני מחשב את הזמן שלי נכון עוד הפעם וחוזר למסלול הנכון. לפעמים צריך לבצע הקרבות בשביל להמשיך עם העבודה וההתקדמות שלך, במקרה הגרוע אני אהיה שעה פחות ביום מול הטלוויזיה או על המחשב. זה כוח שאין להרבה אנשים - להתמיד ולהקריב".

ספר לנו על הזכייה באליפות אירופה לנוער?  

"הרגשתי גאווה ענקית. תחושת סיפוק אדירה שמסכמת את כל מה שעברתי ברגע אחד של התעלות. כל העבודה הקשה, ההקרבה, הזיעה, ההשקעה והכל הסתכם ברגע ששמעתי בכריזה שניצחתי. הגעתי לתחרות אחרי שבאחד מהאימונים בסביבות סוף מאי, המאמן שאל אותי אם מעניין אותי לצאת לאליפות אירופה שתתקיים בבוקרשט. הרעיון קצת הלחיץ אותי, אחרי הכל זו תהיה התחרות הראשונה שלי בחו"ל. למרות הכל הסכמתי וידעתי שלא משנה מי יתמודד מולי, אני אלחם בו בצורה הכי טובה שלי ואנצח".

© גיא חג'ג'

יש לך טיפ לילדים ונוער שרוצים להצליח כמוך?  

"העצה הכי טובה היא להאמין בעצמך. הצלחתי לנצח באליפות אירופה אחרי פחות משנה של אימונים, זו ההוכחה שהכל תלוי בכמה אתה רוצה להצליח. רצון ואמונה הם הדברים הכי חשובים. ברגע שיש לך אמונה, אפילו המכשול הכי גדול לא יצליח לגבור עלייך.                   

מה החלום שלך?

"להמשיך לעשות את מה שאני אוהב ולהתמקצע בזה בעתיד. אני רוצה להפוך לבן אדם הכי טוב שאני יכול להיות בכל מצב, ואני רואה את עצמי עושה את זה ומצליח בעתיד".

 

תגובות