מוות הוא לא צחוק: "אמא שלי נפטרה וידיד שלי צוחק". צילום: shutterstock

מוות הוא לא צחוק: "אמא שלי נפטרה וידיד שלי צוחק"

צחוקים בין חברים זה תמיד כיף ונחמד, אבל איפה שמים את הגבול? נערה בת 17 פנתה לגולשי askpeople וסיפרה להם שידיד שלה לועג לה על אובדן אמה. היא שאלה אותם אם לנתק איתו קשר, להעיר לו או להמשיך כרגיל כדי שהקשר לא ייפגע

 כל אחד מאתנו נאלץ להתמודד בחייו עם מוות של אדם קרוב, בין אם זאת דמות מוערכת, חבר או בן משפחה, מדובר באירוע קשה ומטלטל נפשית, שגורר אחריו תחושות ומחשבות רבות. לרוב אנחנו מצפים משאר האנשים הקרובים אלינו לתמוך בנו באותם רגעים קשים, אבל מה עושים כשקורה בדיוק ההפך?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 נערה בת 17 שנאלצה להתמודד לאחרונה עם אובדן אמה, פנתה לגולשי אתר askpeople ושיתפה אותם בכך שידיד טוב שלה לועג לה לנוכח המצב במקום לתמוך בה. היא מספרת שהקשר שלהם מחזיק בעיקר בזכות צחוקים ושטויות, ולכן היא אינה יודעת אם לאפשר לו להמשיך לצחוק. הנערה יודעת שהוא אינו עושה זאת במטרה לפגוע, אך חוששת שהקשר שלהם ייפגע אם היא תבחר להעיר לו. בסופו של דבר, היא ביקשה מהגולשים את עצתם בנושא ושאלה אותם מה לעשות: להעיר לו, לנתק איתו קשר או בכלל להמשיך כרגיל?

צילום מסך
צילום מסך

כמובן שכמו תמיד, גם הפעם הגולשים הגיבו למקרה. הם ייעצו לנערה כיצד לפעול והביעו השתתפות בצערה: "משתתפת בצערך... זה מאוד קשה ודבר שלא צוחקים עליו! אני מציעה לך להעיר על זה ולא לשתוק, ולבלוע את זה", כתבה אחת הגולשות. "מוות זה לא דבר מצחיק!!! אם הוא ככה מתייחס למוות תנתקי איתו קשר ומשתתף בצערך", כתב גולש אחר.

צילום מסך
גם אנחנו כאן כדי להשתתף בצערה של הנערה ומזכירים לכם להיות תמיד רגישים למי שסביבכם, במיוחד כשמדובר באובדן של אדם קרוב.

 

 

 

תגובות