בזכות האח: המשפחה של נועה עשתה מהפך בחייה. צילום מסך מהסרטון

בזכות האח: המשפחה של נועה עשתה מהפך בחייה

בני משפחת גיני היו רגילים לאכול בנפרד, אלא שאז נולד האח הקטן במשפחה והוא שינה את הכל. בזכות האח בני המשפחה עשו מהפך וכעת הם מגובשים יותר. צפו בוולוג המיוחד

שלום לכולם! אני נועה גיני ואני בת 9 מראשון לציון. רציתי לשתף אתכם בשינוי המשפחתי שלנו. לפני שעידו, אחי הקטן, נולד, לא היינו רגילים לשבת לאכול ארוחות ערב ביחד וכל אחד היה אוכל מתי שמתחשק לו. אבל, מהרגע שעידו התחיל לאכול אוכל של גדולים, אנחנו יושבים כולם ביחד לאכול. אפשר להגיד שהשינוי במשפחה שלנו קרה בזכותו. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אז איך הכל התחיל? אמא הייתה מאכילה את עידו וגם אוכלת בעצמה ארוחת ערב ליד השולחן, ואז אני הצטרפתי ובסוף גם שלומי הצטרף. כך נוצר השינוי המשפחתי שלנו ועברנו לאכול ארוחות ערב משפחתיות ביחד. השינוי קרה בצורה טבעית וזה הכי כיף בעולם כי אני עוזרת לאמא להכין את ארוחת הערב ולערוך את השולחן, בזמן ששלומי משחק עם עידו.  

בזכות האח: המשפחה של נועה עשתה מהפך בחייה
 

בגלל שאני עוזרת לאמא להכין את ארוחת הערב - אני טועמת דברים חדשים וטעימים שלא הייתי אוכלת פעם, אני אוהבת לאכול את האוכל שאני מכינה וגם נהנית מהזמן שאני מבלה עם אמא במטבח. אה, וגם שכחתי לספר שלכל אחד יש מקום קבוע בשולחן. אני שמחה שהשינוי הזה קרה כי ככה אנחנו זוכים לשבת לאכול ביחד, לדבר ולצחוק. אז רגע לפני שהתיישבנו לאכול צילמתי לכם וולוג מיוחד.  

פעילות "שולחן משפחתי" מקדמת את ה"ביחד המשפחתי", בין אם בארוחות ערב משותפות או בפעילויות משפחתיות, במטרה לתת כלים ליצירת חוויות מהנות ובעלות ערכים.






תגובות