בריאים יותר: השינוי בארוחות של משפחת לוי. צילום מסך מהסרטון

בריאים יותר: השינוי בארוחות של משפחת לוי

בני משפחת לוי נהגו לאכול בערבים אוכל מטוגן או פיצה שהזמינו, אבל אז גילו לאח כולסטרול גבוה ושהוא צריך להקפיד על תזונה בריאה יותר. כל המשפחה התגייסה וביחד הם אוכלים בריא ומגוון יותר ומקפידים גם על אכילת ירקות. צפו בוולוג המיוחד

היי לכולם! אני רועי לוי מגדרה. אני בן 12 ויש לי שני אחים קטנים - מורן וסתיו. רציתי לספר לכם על השינוי שעשינו בארוחות הערב שלנו. הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות ביחד זה לאכול ארוחות משפחתיות ולאחרונה גם התחלנו לאכול ארוחות בריאות יותר. הכנתי לכם וולוג מיוחד שמתעד את ארוחת הערב המשפחתית שלנו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

 אחי הקטן עשה בדיקת דם וגילו שיש לו כולסטרול גבוה ושהוא צריך להקפיד יותר על האוכל ועל תזונה בריאה. כולנו נרתמנו לעזור לו ועשינו ביחד שינוי משפחתי. אנחנו כבר לא אוכלים מטוגן ולא מזמינים פיצה, כולנו ביחד מבשלים ארוחת ערב ומקפידים שהיא תהייה בריאה.

לכל אחד יש תפקיד בבית, אמא מקפידה שיהיה סלט עם כל הצבעים ואני אחראי בדרך כלל על האוכל המוקפץ. גם אבא ושני האחים הקטנים עוזרים כמובן. גם אצלנו אסור מכשירים סלולאריים בזמן הארוחה וההורים מקפידים על זה מאוד כדי שנוכל להתרכז אחד בשני ונהנה ביחד.

פעילות "שולחן משפחתי" מקדמת את ה"ביחד המשפחתי", בין אם בארוחות ערב משותפות או בפעילויות משפחתיות, במטרה לתת כלים ליצירת חוויות מהנות ובעלות ערכים.

תגובות