זמן איכות: השינוי המשמח של הדר ומשפחתה. צילום פרטי

זמן איכות: השינוי המשמח של הדר ומשפחתה

בני משפחת פולטרק נהגו לאכול כל אחד בנפרד, אבל אז החליטו על שינוי משפחתי כדי שיוכלו לבלות יותר זמן איכות כמשפחה. כעת, בני המשפחה דואגים לאכול ארוחות ערב ביחד ואפילו פיתחו שיטה מיוחדת להקשיב אחד לשני. צפו בוולוג המיוחד

בשיתוף עם אסם

שלום! אני הדר פולטרק ואני בת 11 מפתח תקווה. יש לי שני אחים קטנים, יהודה ורחל, וחתולה בשם אנג'ל. רציתי לספר לכם על השינוי שעשינו במשפחה שגרם לנו לבלות יותר זמן איכות ביחד. בעבר כל אחד היה אוכל בנפרד, מתי שבא לו אבל החלטנו שאנחנו רוצים לשנות את זה. הכנתי לכם וולוג מיוחד שמתעד את ההכנות לארוחת הערב המשפחתית שלנו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

החלטנו שאנחנו רוצים שינוי משפחתי, שינוי שיגרום לנו לאכול ביחד ארוחות ערב, לבלות אחד עם השני, לדבר, לצחוק ולהינות ביחד. מאז - אנחנו אוכלים ארוחות ערב משפחתיות ולא כל אחד בנפרד. לכל אחד יש תפקיד וכולם עוזרים בהכנות. בזמן הארוחה המכשירים הניידים נשארים בצד על השתק ואנחנו מקדישים את הזמן לדיון או שיחה. כל אחד אומראת הדעה שלו בתורו ואף אחד לא מפריע לשני. לפעמים אנחנו אפילו משתמשים בחפץ שרק מי שמחזיק אותו יכול לדבר והשאר ממתינים בסבלנות להביע דעתם בנושא.

עריכה: יותם קצור
 

בדרך כלל כולנו יושבים לאכול ביחד אבל הפעם אבא היה צריך לעבוד עד מאוחר. ארוחות הערב מאוד חשובות לנו ולמרות שאבא לא יכול היה לאכול איתנו, אנחנו לא וויתרנו על ארוחת הערב המשפחתית. כשהתיישבנו לשולחן התקשרתי לאבא להגיד לו שהוא חסר לנו ושאנחנו מתגעגעים אליו ולארוחות איתו. אני מקווה שבפעם הבאה הוא יצליח לחזור בזמן.    

פעילות "שולחן משפחתי" מקדמת את ה"ביחד המשפחתי", בין אם בארוחות ערב משותפות או בפעילויות משפחתיות, במטרה לתת כלים ליצירת חוויות מהנות ובעלות ערכים.

 

 
תגובות