בדקו: מה תנוחת השינה אומרת על האישיות שלכם?. צילום: shutterstock

בדקו: מה תנוחת השינה אומרת על האישיות שלכם?

הרבה יותר קל לדעת על האישיות שלכם ממה שחשבתם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחון את התמונות שבכתבה ולבחור את התנוחה שבה אתם ישנים הכי הרבה. מוכנים?

מבחן קטן שמצאנו יכול להגיד הרבה על האישיות שלכם. איך? פשוט תבחנו את התמונות שבתחתית הכתבה ותבחרו את תנוחת השינה שלכם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לא יכולים לישון מבלי לדחוף את הברכיים החוצה

אם אתם לא יכולים לישון מבלי לדחוף את הברכיים שלכם החוצה תוך כדי שאתם שוכבים על הצד שלכם, אז אתם אנשים רגועים ואמינים. לא קל להעליב אתכם ואתם לא מפחדים מהעתיד. אתם מחייכים אפילו בשיאו של בוקר חורפי ואומלל, ואתם יכולים להסתדר בלי בעיות כמעט בכל שינוי שיקרה לכם בחיים.

© bright side

ישנים בתנוחה עוברית

אם אתם ישנים בעיקר בתנוחה עוברית, אז אתם מרגישים את הצורך להיות מוגנים, מובנים ורוצים שיזדהו אתכם. על ידי ההתכרבלות בתנוחה הזאת, אתם מנסים להפריד את עצמכם מהבעיות שנמצאות בעולם שלכם. המוצא הטוב בשביל הכישרונות והפוטנציאל שלכם יכול להיות צביעת תמונות, ריקוד או כתיבת בלוג.

© bright side

שוכבים על הבטן 

אם אתם ישנים כשאתם שוכבים על הבטן וכשהזרועות והרגליים בולטים החוצה, אז אתם מנהיגים. אתם אימפולסיביים ולוקחים יוזמה, ומוודאים שיש סדר בחיים האישיים והמקצועיים שלכם. אתם מעדיפים לתכנן הכול בהקדם ואתם אף פעם לא נהנים מהפתעות. היכולת שלכם להתמיד ולהרגיש אחריות עוזרת לכם להשיג הצלחה גדולה.

 

© bright side

אוהבים לישון על הגב

אם אתם אוהבים לישון על הגב, אז  כנראה שאתם אנשים חיוביים שאוהבים את החיים, אתם נמצאים במרכז תשומת הלב ואוהבים חברה טובה. אתם עובדים בעקשנות ובהתמדה, אבל באופן רציונאלי ומעדיפים תמיד לומר את האמת. לאנשים שישנים בתנוחה הזאת יש לרוב אישיות חזקה מאוד.

© bright side

ישנים כמו חיילים

אם אתם ישנים כמו חיילים העומדים דום, שוכבים על גבכם והידיים שלכם מונחות בצדדים, אז כנראה שאתם אנשים בעלי ניסיון. אתם יודעים מה המטרות שלכם בחיים ואף שואפים להשיג אותם. אתם יכולים להיות קפדניים ותובעניים, אבל יותר מכל - דורשים הרבה מעצמכם.

© bright side

ישנים כמו אנפה

אם אתם ישנים כמו אנפה (סוג של עוף) עם רגל אחת מורמת, אז רוב הסיכויים שיש לכם אישיות בלתי צפויה שנמשכת לא אחת להרפתקאות שונות. מצב הרוח שלכם יכול להשתנות במהירות וזה יכול להיות מבלבל עבור אלה שנמצאים מסביבכם. לעתים קרובות, אתם מתקשים להיות החלטיים ולבצע בחירות. אבל בסך הכול בעבודה ובחיים בכלל, יש לכם העדפה ליציבות, שלום, שקט ויסודיות.

 

© bright side

ישנים בתנוחות שונות

אין לכם תנוחה קבועה? סימן שיש לכם אישיות רבת פנים עם מעמקים נסתרים שאפילו אתם בעצמכם לא מבינים עדיין.


© bright side
 
תגובות