גיל זה רק מספר: ילד בן 11 הקים דוכן ייעוץ ברכבת . צילום מסך מפייסבוק

גיל זה רק מספר: ילד בן 11 הקים דוכן ייעוץ ברכבת

המון אנשים הולכים לפסיכולוג כדי לקבל טיפול בן שעה בו הם מדברים על צרותיהם, ובכיסא ממול תמורת מה שיכול להגיע גם למאות שקלים, יש מי שיקשיב. ילד מקסים בן 11 בשם סירו, שבעל השקפת עולם בוגרת לגילו, החליט לתת את אותו השירות תמורת שני דולרים בלבד, באמצעות דוכן שהקים בתחנת רכבת בניו יורק. פייר, התרגשנו. צפו

רבים הולכים לטיפול במהלך חיי היומיום, בין אם זה טיפול פסיכולוגי, ייעוץ זוגי או אף קואצ'ינג לעסקים. שירות מסוגים אלו הוא יקר ולא הרבה שצריכים את העזרה הזו יכולים להרשות לעצמם כמה שהיא עולה. קירו, ילד בן 11 מניו יורק, החליט לעזור לכמה אנשים שרק יכול, שלא בצורה מקצועית כמובן, והחליט להעניק שירות פסיכולוגי מטעם ילד צעיר, תמורת שני דולרים בתחנת הרכבת.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

קירו מספר כי הוא מגיע עם הוריו מצויד בשולחן כיסא ואף משהו להציע לשתות, בימי ראשון, או מ-10:00-12, או מ-14:00-16:00 לתחנת הרכבת בברוקלין ניו יורק. שם הוא פוגש אנשים שנמצאים באמצע יומם העמוס ועוברים ברכבת, ותמורת סכום צנוע מציע את שירותיו. האנשים שהתראיינו בסרטון מספרים כי אף על פי שסירו צעיר מאד, ראיית העולם שלו רחבה מאד ואף הרבה יותר בוגרת מגילו, שהוא מקשיב לחלוטין, ויודע לייצב את האדם ולהציע עצות נכונות. פייר, לגמרי התרגשנו ממנו, והלוואי ומחוות מסוג זה יגיעו גם לארץ.

צפו:

 

תגובות