יש לו טויוטה: "אני מתביישת שאבא שלי יוריד אותי". צילום: shutterstock

יש לו טויוטה: "אני מתביישת שאבא שלי יוריד אותי"

למרות שההורים שלנו הם לרוב האנשים שהכי קרובים אלינו אנחנו לא פעם מוצאים את עצמנו מתביישים בהם כפי שקרה לנערה בת ה-15 שפנתה לגולשי askpeople ושיתפה אותם בכך שהיא חוששת שאבא שלה יוריד אותה מהאוטו לעיני החברים שלה. מה עושים במצב כזה?

לכל נער מתבגר חשוב האופן שבו הסביבה תופסת אותנו ועל כך מעידה נערה בת 15, שמספרת שהיא מתביישת שאבא שלה יסיע אותה לבית הספר עם הטויטה שלו בזמן שרוב החברים שלה יגיעו במכוניות יוקרתיות.

עוד במדור המגזין של פרוגי:

 נערה בת 15, שמתביישת במכונית של אבא שלה שאמור להסיע אותה לטיול השנתי, פנתה לגולשי אתר askpeople וביקשה לדעת מה עליה לעשות כדי לפתור את הבעיה. הנערה מספרת שביום הטיול השנתי היא צריכה להגיע מוקדם לבית הספר עם המזוודה והיא מתביישת בכך שלאבא שלה יש טויטה, בעוד שלרוב התלמידים בשכבה שלה יש מכוניות יוקרתיות. למרות זאת, היא מציינת שהיא מאוד מעריכה את אבא שלה וכי המצב שבו היא שרויה מבלבל אותה ומותיר אותה חסרת אונים. הנערה חשבה על כמה אפשרויות, כמו לבוא לפני כולם לבית הספר כדי שאף אחד לא יראה אותה או לבקש מאבא שלה שיוריד אותה כמה מטרים לפני בית הספר, אך היא לא רוצה לפגוע באבא שלה ולא בטוחה שהאפשרויות האלה הן הפתרון הנכון, ולכן היא פנתה לעזרתם של הגולשים, תוך שהיא כתבה: אוף, אני לא יודעת מה לעשות! הלוואי שהחברה שלנו לא הייתי כזאת שיפוטית ואכזרית".

© צילום מסך

תגובות הגולשים היו חלוקות, אבל כמובן שחלקם באו מיד לעזרת הנערה וגילו בה תמיכה: "החבר׳ה שלך צריכים לקבל אותך בגלל מי שאת ולא בגלל מה שיש לך", כתבה אחת הגולשות. "אל תשימי על אף אחד! מי שרדוד ומשנה לו הדברים האלה לא שווה את ההתייחסות שלך. אולי אפילו תופתעי ואנשים בכלל לא יחשבו שזה ביג דיל", כתבה גולשת נוספת.

© צילום מסך

 אנחנו כאן כדי להזכיר לכם להעריך תמיד את מה שיש לכם ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו.

תגיות
תגובות