הכי לוהטת: כך תשיגו את המדורה הכי שווה בעיר . צילום: GettyImages

הכי לוהטת: כך תשיגו את המדורה הכי שווה בעיר

אנחנו בטוחים שאתם רוצים שהמדורה שלכם הערב תהייה הכי מושלמת. בדיוק בשביל זה הכנו לכם את מדריך המדורה של פרוגי לל"ג בעומר

ל"ג בעומר הוא אחד מהחגים האהובים עלינו. מה יותר כיף מלשבת סביב המדורה עם חברים, לאכול, לשיר וליהנות. כדי שהמדורה שלכם תהייה הכי לוהטת באזור, הכנו לכם רשימת טיפים שיהפכו כל מדורה לחגיגה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אוכל, קדימה אוכל!

לא לשכוח שמאחורי כל בילוי מוצלח מסתתר האוכל ואין כמו אוכל של ל"ג בעומר - בשרים על האש, פיתות, חומוס וכמובן ההיילייטס של החג - תפוח אדמה של מדורה ומרשמלו. אז אם אתם שמנמנים כמונו וחיים מארוחה אחת לשנייה, חשוב להכין את כל הציוד, המרכיבים והמזון מראש כדי שתוכלו לבלוס וליהנות הערב. בתיאבון!

 

© gettyimages

 

אש, אש, מדורה

אם אתם לא רוצים לקפוא מקור היינו מציעים לכם להתארגן על עצים שיספיקו לכם להחזיק את המדורה עד הסוף. אין יותר מבאס מלשבת בקור ולצפות במדורה הדועכת...

תנו לה בכפיים 

אין יותר כיף מלשבת עם חברים באווירה טובה ומצחיקה. הטיפ שלנו ליצירת אווירה שמחה הוא כמובן - מוזיקה. מוזיקה טובה תמיד מרימה את מצב הרוח, אז תתארגנו לכם על איזו גיטרה מגניבה ומישהו שיודע לנגן, כן?

 

 

עדיף שוק מאשר שיק

אל תשכחו שאתם הולכים למדורה ולא לחתונה של אחותכם. לכן, התלבשו בבגדים שאתם יכולים ללכלך וגם להתאים למזג האוויר (נסו לשלב בין ארוך לקצר)...

חברים

למרות הכל, מה שעושה לנו את המדורה בסופו של דבר זה לא האוכל או גובה האש אלא האנשים שאנחנו נמצאים איתם. הטיפ הכי חשוב שלנו הוא שתבלו הערב רק עם אנשים שאתם הכי אוהבים.

 

giphy_(1)friend
giphy

 

 

תגובות