אמ;לק: חוטיני במשרדי הפרליקטות ומתקפת סייבר עולמית . צילום מסך מהפייסבוק

אמ;לק: חוטיני במשרדי הפרליקטות ומתקפת סייבר עולמית

גם בסוף השבוע הזה אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו הכי מעודכנים. אל תפספסו!

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בדברים אחרים? בדיוק בשביל זה אנחנו שוב כאן עם העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

לא מוכנה להתעמת: תחתוני חוטיני פוזרו במשרדי הפרקליטות

אם שמעתם את השם שיר כהן עולה בכותרות לפני מספר שבועות, כנראה שגם אתם נחשפתם לחשד לאונס קבוצתי שנאלצה לעבור בת ה-17 מהרצליה. התובעת הצעירה נדרשה להעיד ולהתעמת עם החשודים, ואינה מצליחה להבין את מהות הדרישה, וכתוצאה מכך פתחה במחאה על דרכה של הפרליקטות בכך שפיזרה תחתוני חוטיני בכניסה למשרדיה. חשוב לציין כי מחאה זו אף באה בעקבות ככתב ההגנה שלפיו הצעירה פרסמה ברשתות החברתיות תמונות שלה בחוטיני.

תחתוני החוטיני שפוזרו במשרדי הפרקליטות © צילום מסך מהפייסבוק

 מתקפת סייבר בעולם: 99 מדינות נפגעו

אמש (ו') התפשטה מתקפת סייבר בקנה מידה עולמי ופגעה ב-99 מדינות. על פי הדיווחים, המתקפה בוצעה באמצעות שימוש בתוכנת פריצה שהודלפה ברשת על ידי קבוצת האקרים המכונה בשם "Shadow Brokers". המתקפה הובילה בין היתר לפגיעה בבתי חולים ובכלי תקשורת בעשרות מדינות, שביניהן: רוסיה, בריטניה, שבדיה ויפן. מיקרוסופט אמנם הוציאה עדכון אבטחה בחודש מרץ האחרון בעקבות מקרים קודמים, אך לא מעט מוסדות טרם התקינו את העדכון במערכותיהם וההאקרים ניצלו זאת, וגרמו להופעת הודעת כופר הדורשת תשלום של 300 דולר כדי לשחרר את המחשב ממצב נעילה.

99 מדינות נפגעו במתקפת הסייבר © shutterstock

 ראש ה- FBI הודח מתפקידו

ג'יימס קומי, ראש ה-FBI הודח השבוע מתפקידו על ידי נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. במהלך כהונתו קומי וביל את חקירת פרשת המיילים המסווגים של הילרי קלינטון ואף את חקירת קשרי קמפיין טראמפ עם ממשלת רוסיה כשהתערבה בבחירות. בממשל טראמפ קישרו את הפיטורים לטיפולו הלקוי, לטענתם, בפרשת המיילים של קלינטון ואף במכתב שנשלח צייו טרמפ כי קומי "מפוטר ומודח מתפקידו באופן מיידי" תוך שהוא נימק את ההחלטתו בכך שהוא "לא יכול להוביל את הסוכנות הפדרלית באופן אקטיבי". גם דוברת הבית הלבן הגנה על ההחלטה וציינה כי קומי "ביצע מעשי זוועה".

ג'יימס קומי, ראש ה-FBI שפוטר
ג'יימס קומי, ראש ה-FBI שפוטר © צילום מסך מיוטיוב

מזעזע: נער בן 14 לא יצא מביתו במשך 12 שנה

בעקבות תלונות שהגיעו לעיריית חדרה על ריח רע שבקע מאחד הבתים בעיר התגלה מקרה שבו נער בן 14 חי בבידוד במשך כל חייו. בדיקה רפואית שעבר הנער מעידה על כך שמצבו הבריאותי תקין ואף הוסר חשד שהוריו מעורבים במעשי התעללות למרות שאינם שלחו אותו לבית הספר. למרות זאת, הנער ימשיך להיות גם ביום הקרובים תחת השגחת גורמי הרווחה. 

אילוסטרציה
אילוסטרציה © shutterstock

בלגן בזמן אימון של הפועל ת"א: אוהדים פתחו בקטטה

 האימון של הפועל ת"א שנערך אתמול (ו') לקראת המשחק שלהם הערב (שבת) מול רעננה לא היה עוד אימון רגיל וזאת בשל הבלגן שפרץ בשעת האימון על ידי האוהדים שנכנסו למתחם והכו את שניים מהשחקנים: אדי גוטליב ועומרי אלטמן. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום האירוע כדי להרגיע את הרוחות ואף עצרו שלושה חשודים.

תגיות
תגובות