מים בששון: עשרת הדיברות שצריך לשנן לפני שהולכים לים. צילום מסך מהטאמבלר

מים בששון: עשרת הדיברות שצריך לשנן לפני שהולכים לים

עם כל הכבוד (ויש הרבה כבוד) לעשרת הדיברות שירדו במעמד הר סיני, לחג השבועות יש הרבה מנהגים אהובים לא פחות, שהבולט שביניהם הוא כמובן להשתעשע במים. קבלו את עשרת הדיברות בגרסה שלנו בתקווה שעד הביקור הבא בים כבר תדעו ליישם גם אותם

אחרי שהבטן שלכם התנפחה מרוב גבינות ומוצרי חלב, הגיע הזמן לנצל את חג המים ולקפוץ לבילוי מפנק בים. אבל רגע לפני שתעשו את זה, כדאי שתשננו היטב את עשרת הדיברות שצריך לדעת לפני שמבקרים במקום המושלם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 1. אנוכי ההורה שלך, אשר הוצאתיך ממצב של חובות לבילוי

כלל מספר אחת לפני כל ביקור בים הוא כמובן לגשת בנימוס לאמא או לאבא ולבקש מהם כסף מסיבה מאוד פשוטה - גם כשאנחנו עובדים אנחנו עדיין נותרים עם גרושים ומעדיפים לשמור את החסכונות שלנו למקרים, שאיך נאמר נאלץ להיפרד גם מהם.

© giphy

 2. לא יהיו לך חברים אחרים על פני

אין ספק שחברים טובים הם המתכון המוצלח לבילוי בים ולכן כדאי שתקחו אתכם את החברים שיודעים להוסיף לאווירה, ושיזרמו גם אם תקבעו את זה באופן הכי ספונטני שיש.

© giphy

3. לא תעלה עוד תמונה לאינסטוש לשווא

כולנו אוהבים לתעד את הרגעים הכי כיפיים שיש ולהעלות אותם לאינסטוש, במיוחד שמדובר במקום כמו ים. אבל לפעמים עודף של תמונות וסרטונים יכול לעצבן את שאר החברים שלכם ולגרום להם לחשוב שאתם מתלהבים יותר מדי.

© giphy

4. זכור למרוח קרם הגנה

עד כמה שזה יכול להיות לפעמים מעיק ומעצבן, אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לעשות בכל ביקור בים הוא  כמובן להצטייד בקרם הגנה איכותי ולהתמרח היטב מבלי להתקמצן או לחסוך. זה עדיף מאשר לספוג אחרי זה ים של כוויות, לא?

© giphy

5. כבד את כספך ואת חפציך

אנחנו בטוחים שתסכימו איתנו שאתם לא יכולים לזוז לשם מקום מבלי לקחת אתכם את הסמארטפון שלכם ולכן חשוב שתשמרו עליו טוב טוב כדי שחס וחלילה לא תמצאו את עצמכם בלעדיו בסוף הבילוי. אנחנו מציעים לכם לעשות תורנות עם החברים שלכם, כך שבכל שעה מישהו אחר ישמור על החפצים של כולם ויוריד מכם את הלחץ. כמובן שאפשרות אחרת היא להשכיר לוקר ולאחסן בתוכו את הדברים שהכי יקרים לכם.

© giphy

6. לא תשרף

כמובן שלכל ביקור בים חובה להוסיף כובע שיכסה את הראש שלכם וימנע מקרני השמש לפגוע בכם. אנחנו ממליצים לכם להפוך את הכלל הזה לאופנתי ולקחת אתכם כובע שיוסיף ללוק שלכם, ויגרום לכם להיראות הכי יפים בים.

© giphy

7. לא תסחף

אין דבר כיף יותר מאשר להביא מזרן ים ולהפליג עם הגלים הכי רחוק שאפשר. אבל היי, זכרו לא להגזים. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להיסחף ולפגוע בהנאה שלכם.

© giphy

8. לא תתייבש

עם כמה שזה מעצבן להיסחב עם כמויות של מים, בימים חמים כאלה אין ברירה ויש סכנת התייבשות. אל תצאו מהבית לפני שאתם לוקחים אתכם כמות מים שתספיק לכל שעות הבילוי שלכם וכמובן שאתם חייבים לשתות כל הזמן - תאמינו לנו שהמים לא מוסיפים ליופי של התיק שלכם.

© giphy

9. לא תכנס לים סוער

אם קרה לכם שהגעתם לים והופתעתם לראות דגל אדום או שחור כדאי שתדעו שאתם לא לבד. אם פגשתם בדגל אדום סימן שהים סוער, אך בכל זאת הרחצה מותרת כשהיא מוגבלת וקצת מסוכנת, ואם נתקלתם בדגל שחור כנראה שזה לא היום שלכם, כי הרחצה אסורה לגמרי. אנחנו משתתפים בצערכם אם נאלצתם לחוות סיטואציה כזאת ומציעים לכם לא להתבאס יותר מדי או להיכנס למים בכל זאת ולסכן את עצמכם, אלא לחשוב על פתרון יצירתי כמו סתם לשכב ולהשתזף, לפטפט עם החברים או לזלול אוכל על החוף.

© giphy

10. לא תחסוך בנשנושים

 אחד הדברים היותר כיפיים בישיבה על החוף הוא ליהנות מפירות העונה. אבטיח, ענבים, דובדובנים או כל פרי אחרי שתביאו לנו יתקבל בברכה. אז חוץ מלהביא כסף וממתקים, אנחנו מציעים לכם להוסיף לתיק גם את הפירות שאתם הכי אוהבים וכמובן אל תשכחו להיות נחמדים ולכבד את החברים. 

© giphy

מקווים שעכשיו אתם כבר מוכנים לביקור הבא שלכם בים. תיהנו!

תגובות