חכמים בשמש: הדברים שחשוב להקפיד עליהם בקיץ. צילום: fotolia

חכמים בשמש: הדברים שחשוב להקפיד עליהם בקיץ

החופש הגדול זה הזמן הכי טוב להירגע ולנוח מכל המטלות, העבודות והמבחנים שהיו לנו במהלך השנה, אבל יחד עם זאת, יש כמה דברים שעדיין רצוי להקפיד עליהם כדי שנוכל ליהנות מהחופש שלנו וגם להישאר בטוחים

אומנם בחודשיים הקרובים כבר אין לנו בית ספר וחוקים שאנחנו צריכים להקפיד עליהם כמו תלבושת אחידה או להגיע בזמן לשיעור, אבל גם בחופש יש דברים שחשוב שנשמור עליהם כדי שיהיה לנו קיץ בטוח, מהנה וכיפי. כי מי באמת רוצה להסתובב כמו עגבנייה בציבור? בטח שלא אנחנו. בדיוק בשביל למנוע מכם אי נעימות, הכנו לכם רשימה של דברים שחשוב שתפקידו עליהם בקיץ הקרוב. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מים, מים, מים בששון

אחד הדברים הכי חשובים בקיץ הוא לשתות מים והרבה. במהלך השהות שלנו בים, בבריכה או סתם בהליכה ברחוב, השמש מייבשת אותנו גם אם אנחנו לא הכי מודעים לזה ולכן חשוב תמיד לשמור על הרבה נוזלים בגוף ולשתות הרבה מים! רצוי עם קרח. 

© giphy

לכובע שלי שלוש פינות

כובע הוא אחד מהאקססוריז שחזרו לאופנה בזמן האחרון וניתן למצוא אותו כמעט בכל חנות. הכובע מגן עלינו מפני השמש ועוזר לשמור על עור הפנים שלנו ועל הראש עצמו. כובע הוא דבר שאפשר לשלב בכל אאוטפיט ולהתאים אותו לכל סגנון, אז למה אתם מחכים?

© giphy

מקלחת זה חשוב

אחרי יום חם ולח, אחד הדברים שהכי כיף לעשות זה פשוט לקפוץ למקלחת קרה שתרענן אותנו! רצוי אפילו לעשות את זה בבוקר או בצוהריים, כי זה נותן אנרגיות להמשך היום. מי לא אוהב להיות נקי?

© giphy

אקסטרה הגנה

קרם הגנה הוא ללא ספק מוצר חובה בתיק. למרות שיש כאלה שנשרפים יותר במהירות ויש כאלה שלוקח להם יותר זמן, החשיפה של קרני השמש לעור שלנו היא ממש מסוכנת ויכולה לגרום למחלות מסוכנות מאוד כמו סרטן העור. ולכן, כדי למנוע מצבים לא נעימים חשוב למרוח קרם הגנה על כל הגוף. כוויות שמש זה כואב ושורף, ואף אחד מאיתנו לא באמת רוצה להראות כמו עגבנייה שהתבשלה כל היום, אז עצה שלנו - שימו קרם הגנה.

© giphy

מסריח? לא אני

כדי למנוע מצבים מביכים שאנשים מתרחקים מכם ואתם לא יודעים למה, רצוי שלא תשכחו לשים דאודורנט. בקיץ יש נטייה להזיע יותר בגלל הלחות והחום הכבד שפוקד את ישראל בכל שנה, ולכן לפני שיוצאים מהבית, תמיד לשים דאודורנט.

© giphy

שמש מסנוורת

עוד אביזר שאופנתי מאוד בתקופה האחרונה הוא משקפי השמש, שמגנים על העיניים שלנו מהאור של השמש, שמלבד העובדה שהוא לא נעים לנו הוא גם עלול להיות מסוכן. את משקפי השמש אפשר למצוא בהמון צורות, צבעים וסגנונות שונים שיכולים להתאים לכל פרצוף. אז בחרו את הזוג שאתם אוהבים וכך תהיו אופנתיים ןחכמים בשמש בו זמנית.

© giphy
תגובות