גאה בשונות: הצעירה שחולמת להיות מלכת היופי. צילום מסך מהאינסטגרם

גאה בשונות: הצעירה שחולמת להיות מלכת היופי

אוויטה דלמונדו בת ה-20 ממלזיה נולדה עם שומות רבות המכסות את גופה וגרמו לה לסבול מבריונות בצעירותה. אך עם השנים, דלמונדו למדה להשאיר את העלבונות בצד ולהיות גאה בשומות שלה, וכעת היא אף שואפת לקטוף את התואר מלכת היופי הבאה

הילדות של אוויטה דלמונדו בת ה-20 ממלזיה רחוקה מלהיות ורודה. לא היו לה חברים כדי לבלות איתם בשעות אחר הצוהריים, היא לא הוזמנה למסיבות ובטח שלא השתובבה בהפסקות. כשהילדים בכיתה פנו אליה, הם לא באמת דיברו איתה, אלא היו עסוקים בלכנות אותה "מפלצת" או "עוגית שוקולד צ'יפס" והכול רק בגלל השומות הכהות שמעטרות את גופה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 אך כשדלמונדו חתמה את תקופת לימודיה בחטיבת הביניים והתחילה ללמוד בתיכון, מצבה החברתי השתפר באופן משמעותי. היא החלה לצבור ביטחון וליצור לעצמה מעגל של חברים אמיתיים, שקיבלו אותה באהבה ובחרו לראות את הבן אדם שהיא.

© צילום מסך מהאינסטגרם

למרות שבעבר שקלה הצעירה להסיר את השומות שלה באמצעות ניתוח, היא לאחרונה מחקה את המחשבה הזאת מהראש שלה ולא מוכנה לשמוע על שום ניתוח שיציעו לה. דלמונדו כעת אוהבת את עצמה ושלמה עם המראה שלה גם אם אחרים יגידו לה אחרת.

חשבתם שמדובר בעוד סתם סיפור על אהבה עצמית? זה עוד לא הכול. לאחרונה, צברה הצעירה ממלזיה עוד ביטחון, שגרם להלעשות את מה שנראה לרבים כבלתי ייאמן. דלמונדו נרשמה למבחני הקבלה לתחרות מלכת היופי של מלזיה ובימים אלה רק נותר לה לקוות שהיא תקבל תשובה חיובית, שתוביל אותה לסיבוב הבא בתחרות.

תגובות