ים מסביב לעולם: החופים הכי מיוחדים שתראו. צילום מסך מהאינסטגרם

ים מסביב לעולם: החופים הכי מיוחדים שתראו

זה לא סוד שהים הוא המקום הכי מרגיע שנוכל לבקש ולמזלנו, בישראל לא חסרים חופים שמאפשרים לנו ליהנות מהם במשך כל השנה. אבל מה לגבי שאר העולם? הנה לכם רשימה של חמשת החופים הכי מיוחדים בעולם!

אין כמו להירגע בים לאחר שבוע מתיש וקשה. פשוט לשבת על החול, להאזין למוזיקה ולאכול משהו טעים. למקרה שתהיתם, לא כל חופי הים בעולם נראים אותו הדבר ויש כאלה שהם יוצאי דופן. רוצים לדעת היכן הם נמצאים ולמה הם כל כך מיוחדים? המשיכו לקרוא.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 Pfieffer Beach

חוף הים הזה ממוקם בקליפורניה והדבר המיוחד בו הוא הצבע של החול. בקצה הצפוני של החוף יש חול סגול ייחודי שנוצר כתוצאה מהסלעים מסוג גרנט שנמצאים בצוקים. החוף עצמו עוצר נשימה ומתאים לצלמים שרוצים תמונות מיוחדות של חוף הים והמוקד העיקרי שלו הוא סלע מיוחד שבולט בו.

 

A post shared by Ande G (@theandegarcia) on

Papakolea Beach

"פאפאקואלה" נמצא בהוואי ושם החול הוא דווקא בצבע ירוק. תוהים למה? הסיבה היא סלע בשם "אוליבין" הנמצא בהר הגעש "פו מהנא", אשר נשחק כדי ליצור חוף חול ירוק, אם כי הוא עלול להיגמר בקרוב. ישנו עוד חוף ירוק על האי השקט של גואם, אך עד כה ידוע רק על ארבעה חופים ירוקים על הפלטנה. הלוואי שהיה חוף כזה גם בארץ!

 

A post shared by @yaoucat on

 Maldives Beach

 כאשר השמש שוקעת וחשוך בחוף, המים נראים כמו כוכבים בשמיים. האפקט הזה נגרם על ידי תופעה ייחודית, אשר מאירה את המים כשהם נסחפים לחוף וגרמת להם להיראות כאילו שהם מאירים. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל לנו זה נשמע מדהים!

 

A post shared by @johnboy270783 on

The beach of Cathedrals

"חוף הקתדרלות" אשר נמצא בריבדאו שבספרד הוא חוף מיוחד מאוד מהסיבה שהקשתות המדהימות דמויי קתדרלה של החוף הזה בספרד נוצרו על ידי מים הומים, מים שעמדו במשך אלפי שנים. אין ספק שחוף ים כזה לא פוגשים בכל יום.

 

A post shared by Shirly Hamra (@shirlyhamra) on

The Moeraki Boulders beach

חוף הסלעים נמצא בניו זילנד והסלעים שנמצאים בחוף הזה הם מבטון. הסלעים נראים בצורת כדור והם קשים יותר מן האדמה השקועה בסביבתם, אשר נשטפה לחוף לפני זמן רב. הסלעים האלה נחשפים כאשר הגלים שוטפים אותם וסוגרים את רשימת החופים שלנו באופן הכי מיוחד שיכול להיות.

 

A post shared by Evija Schwarz (@vanilla__sky_) on

תגובות