ברוכים הבאים: הטיפים של ורדינה להתחלה חדשה. צילום: נחשון קפלן, באדיבות יונייטד קינג

ברוכים הבאים: הטיפים של ורדינה להתחלה חדשה

לא תמיד קל להשתלב במקום חדש, אנחנו רוצים לעשות רושם ולרכוש חברים חדשים אבל לפעמים זה נראה מפחיד ולא אפשרי

הגעתם למקום חדש, כמו ורדינה ב"מועדון החנונים - הסרט"? יש כאלו שמגיעים למקום חדש וישר פורחים, מדברים עם כולם ומיד רוכשים חברים. ויש כאלו, שלא תמיד מצליחים להתחבר וקצת יותר קשה להם להשתלב במקום חדש. אנחנו פה כדי לעזור ולהקל עליכם במעט.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

תהיו אופטימיים

קודם כל, אל תתרגשו ואל תחששו יותר מדי. זכרו שכולם היו מתישהו במצב בו אתם נמצאים. קחו את הכל בקלילות, לא מדובר על סוף העולם. ראו את המצב כהזדמנות להכיר אנשים חדשים ולצבור חוויות חדשות.  

אופטימיות היא שם המשחק
אופטימיות היא שם המשחק © מתוך מועדון החנונים - הסרט, באדיבות יונייטד קינג

מצאו את האחד שלכם!

לא, אנחנו לא מתכוונים שישר תחפשו לכם את בן או בת הזוג הבאים. אלא, נסו לאתר את החבר או החברה הבאים שלכם. את זה שיהיה לכם הכי קל להתחבר אליו. זה פחות מלחיץ להתחבר לאחד מאשר לכל החבורה. דרכו תוכלו להתחבר לשאר לאט לאט.  

מצאו תחומי עניין משותפים

אין דבר שיותר מחבר בין אנשים מתחומי עניין משותפים. נסו לברר, תוך כדי שיחה, מה הם תחומי העניין והתחביבים של הסובבים אתכם. מי יודע? אולי תגלו ששניכם אוהבים בסתר לקרוא על עולם הקרחונים...

עולם ומלואו
עולם ומלואו © מתוך מועדון החנונים - הסרט, באדיבות יונייטד קינג

נסו לפתח שיחה ולהתעניין בסובבים אתכם

אין מה לעשות, אנשים אוהבים שמתעניינים בהם. זה נותן להם תחושה טובה (בנינו, זה מובן לגמרי!). דרך קלילה להתחבר ולהתחבב על אנשים היא לשאול לשלומם, להתעניין בהם וביום שעובר עליהם. נסו, מה אכפת לכם להיות נחמדים?

תהיו נאמנים לעצמכם

תמיד תשמרו על עצמכם, על הדעות והגבולות שלכם. אל תנסו להיות דומים לחברים החדשים או לאמץ תכונות אופי או מנהגים שלהם, במידה ום לא מתאימים לכם. חברים זה חשוב אבל יותר חשוב - להישאר נאמנים לעצמכם. 

 

 

לכל תכני ההשתלטות של החנונים - לחצו כאן!

תגובות